25 травня 2017 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Діяльність райдержадміністрації
Прес-центр
Район сьогодні
  • Розпорядчі документи
  • Регуляторна політика
    Публічна інформація
    Інформація з установ району
    Оголошення
    Програми та стратегії району
    Виконання програм та стратегій
  • Децентралізація влади
  • Самоорганізація населення
  • Вивчення громадської думки
  • Очищення влади
  • Перелік земельних ділянок
  • Електронне звернення
  • Вакансії державної служби
  • Інвестиційний довідник

    АРХІВ НОВИН

    « Травень 2017 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
    1 2 3 4 5 6 7
    8 9 10 11 12 13 14
    15 16 17 18 19 20 21
    22 23 24 25 26 27 28
    29 30 31        

    a1 14ombr

    Контрактна армія - професійне військо нового зразка

    https://www.youtube.com/embed/GmjyuQaKFNMhttps://www.youtube.com/embed/tkBTZ3dv6Qohttps://www.youtube.com/embed/riY_a-Xq4z0

    Брошура про права і пільги для учасників АТО та членів їх сімей - підстави та порядок отримання, рекомендації, довідкова інформація

    Зрада чи перемога? Військові збори резервістів - 2016

    Відеоінструкція з отримання електронної виписки з ЄДР

    До уваги підприємств, установ та організацій

    Нова програма бізнес-стажування для фахівців з України за напрямом "Енергоефективність і відновлювальні джерела енергії у цивільному і комерційному будівництві"

    Децентралізація влади

     Допомога внутрішньо переміщеним особам та постраждалим, які знаходяться в складних життєвих обставинах

    Методичні рекомендації з питань організації заходів цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки посадовцями органів місцевого самоврядування

    Виплата одноразової грошової допомоги громадянам району, які вступають на військову службу за контрактом

    Методичні рекомендацій з питань запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, а також прирівняних до них осіб

    Відеоінформація по субсидіях

    http://voladm.gov.ua/vazhlive-pro-subsidi%D1%97/,

    http://voladm.gov.ua/subsidi%D1%97-derzhava-turbuyetsya-pro-tebe/

    Інформація по Держенергоефективності (постійно оновлюється)

    Стажування державних службовців

    Інформація управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області

    Правила реєстрації місця проживання

    Працює "телефон довіри" Держаудитслужби

    Електронний сервіс, за допомогою якого можна сповіщати про виявлені стихійні сміттєзвалища

    Децентралізація

    Виступ  Президента  на засіданні   Ради   національної   безпеки   та  оборони

    Навчальні відео-ролики з питань заповнення та подання декларацій у системі “Єдиного державного реєстру осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування”

    http://voladm.gov.ua/navchalni-video-roliki-z-pitan-zapovnennya-ta-podannya-deklaracij-yaki-rozmishhenni-na-sajti-nacionalnogo-agentstva-z-pitan-zapobigannya-korupciї/

    Посилення роботи у сфері протидії торгівлі людьми

    МІНСОЦПОЛІТИКИ ПОСИЛЮЄ РОБОТУ З ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ

    Понеділок, 05 травня 2014 14:07

    Центр надання адміністративних послуг

    12  серпня 2013 року у Володимир-Волинській районній державній адміністрації відбулось урочисте відкриття Центру надання адміністративних послуг.

     Центр створено з метою врегулювання відносин, пов’язаних зі створенням доступних та зручних умов для реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб щодо отримання адміністративних послуг.

     Основними завданнями Центру є:

     - організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

    - спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

    -  забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються суб`єктами надання адміністративних послуг через Центр.

     Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в Центрі звертається до адміністратора - посадової особи райдержадміністрації, яка організовує надання адміністративних послуг.

     Основними завданнями адміністратора є:

    - надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;

    - прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;

    - видача або забезпечення у випадках, передбачених законодавством, передачі в інший зручний спосіб (засобами поштового зв`язку (рекомендованим поштовим відправленням) або за допомогою засобів телекомунікаційного  зв`язку)  суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;

    - організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;

    - здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;

    - надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом.

    1. Загальні відомості про Центр надання адміністративних послуг

     

    1.

    Назва Центру

    Районний

    2.

    Назва Центру

    Центр надання адміністративних послуг райдержадміністрації.

    3.

    Дата відкриття

    19.02.2013

    4.

    Розпорядчий документ органу про створення Центру (дата, номер, назва)

    Розпорядження голови РДА від 19.02.2013 №58

    ’’Про Центр надання адміністративних послуг’’.

    5.

    Розпорядчі документи органу про створення Центру (дата, номер, назва), що утворив Центр про:

    -         затвердження положення про Центр;

    -         регламент роботи Центру;

    -         затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр

    Розпорядження від 01.08.2013 №271 ’’ Про Центр надання адміністративних послуг Володимир-Волинської районної державної адміністрації’’.

    Розпорядження від 04.07.2013 №233  ’’Про затвердження Регламенту, графіка роботи та визначення переліку адміністративних послуг, що будуть надаватись через центр надання адміністративних послуг Володимир- Волинської районної державної адміністрації’’.

    6.

    Меморандум (узгоджене рішення) щодо надання через Центр адміністративних послуг, які надаються територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевими державними адміністраціями

    12 серпня 2013 року укладено Меморандум (узгоджене рішення) про взаємне співробітництво у сфері спрощення процедури надання адміністративних послуг з Управлінням Держземагенства у Володимир-Волинському районі Волинської області.

    7.

    Організація надання адміністративних послуг за принципом  ’’єдиного вікна’’

    Принцип ’’єдиного вікна’’ діє

    8.

    Адреса Центру

    44700, Волинська обл., м. Володимир-Волинський, вул. Небесної Сотні, 3 , кабінет 3. (перший поверх)

    9.

    Контактні телефони/факси, адреси електронних скриньок/

    (03342) 21703, факс 21377,

    Е-mail:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

    10.

    Адреса Веб-сторінки у мережі Інтернет

    http://www.vvadm.gov.ua

    11.

    Розклад роботи

    Графік прийому: 

    понеділок: 08.00 – 17.00

    Вівторок:08.00 – 17.00

    Середа: 08.00 – 20.00

    Четвер: 08.00 - 17.00

    П’ятниця: 8.00 – 16.00

    12.

    Прізвище, ім.’я, по-батькові)  адміністратора (ів)

    Василенко Галина Костянтинівна – завідувач Центру - адміністратор

    13.

    Прізвище, ім.’я, по-батькові)  адміністратора (ів)

    Губерук Ганна Сергіївна – адміністратор центру надання адміністративних послуг

     

    Законодавча база:

    Закон України від 06.09.2012 № 5203-УІ «Про адміністративні послуги»

    >Постанова КМУ від 20.02.13 №118 Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг 

    >Постанова КМУ від 30.01.13№44 Про затвердження вимог до підготовки технологічної картки адміністративної послуги

    >Постанова КМУ від 30.01.13№57 Про затвердження Порядку ведення Реєстру адміністративних послуг

    -  Постанова КМУ від 03.01.2013 № 13 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного порталу адміністративних послуг »

     

          2. Перелік адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг.

    Перелік адміністративних послуг станом на 01.05.2014 р. , заяви на які приймають в Центрі надання адміністративних послуг та що надаються:

    01 Відділом містобудування та архітектури Володимир-Волинської райдержадміністрації:

    01.01 Видача висновку про погодження документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки (завантажити)

    01.02 Видача паспорта прив’язки розміщення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності (завантажити)

    01.03 Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки (завантажити)

    01.04 Внесення змін до будівельного паспорта (завантажити)

    01.05 Видача містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки (завантажити)

    02 Відділ у справах дітей Володимир-Волинської райдержадміністрації:

    02.01Надання дозволів на продаж, купівлю, обмін, здійснення правочинів щодо рухомого і нерухомого майна, право користування або власності яким мають діти (завантажити)

    03 Управлінням соціального захисту населення Володимир-Волинської райдержадміністрації:

    03.01 Встановлення статусу учасника війни  (завантажити)

    03.02 Встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми (завантажити)

    03.03 Встановлення статусу батьків та дітей багатодітної сім’ї (завантажити)

    03.04 Встановлення статусу ветерана праці (завантажити)

    03.05 Встановлення статусу  дитини війни (завантажити)

    03.06 Встановлення статусу жертви нацистських репресій (завантажити)

    03.07 Встановлення статусу інваліда війни (завантажити)

    03.08 Виплата одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам (завантажити)

    03.09 Встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана праці (завантажити)

    04 Управлінням Держземагенства у Володимир – Волинському районі Волинської області

    04.01 Видача витягу з технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки (завантажити)

    04.02 Видача висновку про погодження документації із землеустрою (завантажити)

    04.03 Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою  (завантажити)

    04.04 Надання довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями (за даними форми 6-зем) (завантажити)

    04.05 Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами  (завантажити)

    04.06 Видача витягу з Державного земельного кадастру на підтвердження  внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами (завантажити)

    04.07 Видача витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку на підтвердження державної реєстрації земельної ділянки (завантажити)

    04.08 Видача витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку на підтвердження внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюється право суборенди, сервітуту (завантажити)

    04.09 Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, яка була допущена органом, що здійснює його ведення  (завантажити)

    04.10 Надання довідки про наявність та розмір земельної частки (паю), довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання) (завантажити)

    04.11 Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про межі державного кордону України у разі, коли замовником документації із землеустрою, на підставі якої вносяться відомості, є орган державної влади (завантажити)

    04.12 Державна реєстрація земельної ділянки  (завантажити)

    04.13 Державна реєстрація обмежень у використанні земель  (завантажити)

    04.14 Надання витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку  (завантажити)

    04.15 Видача витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земельної ділянки  (завантажити)

    04 16 Виправлення технічної помилки у відомостях Державного земельного кадастру, яка була допущена не з вини органу, що здійснює його ведення (завантажити)

    04.17 Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) (завантажити)

    05 Володимир-Волинським районним відділом Управління ДМС України у Волинській області.

    05.01 Оформлення та видача паспорта громадянина України після досягнення 16-річного віку (завантажити)

    05.02 Оформлення та видача довідки про місце реєстрації громадян (завантажити)

    05.03 Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі встановлення розбіжностей у записах  (завантажити)

    05.04 Оформлення та видача паспорта громадянина України в зв’язку з непридатністю паспорта до користування  (завантажити)

    05.05 Оформлення та видача паспорта громадянина України в зв’язку з зміною прізвища  (завантажити)

    06 Реєстраційною службою  Володимир – Волинського міськрайонного управління юстиції у Волинській області.

    06.01 Реєстрація громадського об’єднання  (завантажити)

    06.02 Державна реєстрація територіальних осередків та регіональних (місцевих) творчих спілок  (завантажити)

    06.03 Державна реєстрація організацій роботодавців, їх об’єднань (завантажити)

    06.04 Державна реєстрація статуту територіальної громади  (завантажити)

    06.05 Державна реєстрація місцевих асоціацій кредитних спілок  (завантажити)

    06.06 Державна реєстрація асоціацій органів місцевого самоврядування (завантажити)

    06.07 Легалізація профспілок, їх об’єднань шляхом повідомлення на  відповідність заявленному статусу  (завантажити)

    06.08 Державна реєстрація структурних утворень, передбачених статутом партії  (завантажити)

    06.09 Внесення змін до відомостей про юридичну особу  (завантажити)

    06.10 Державна реєстрація фізичної особи-підприємця  (завантажити)

    06.11 Видача довідки з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців  (завантажити)

    06.12 Державна реєстрація зміни імені або місця проживання фізичної особи-підприємця  (завантажити)

     

    Адміністративні послуги структурних підрозділів райдержадміністрації

    01 Відділ будівництва та архітектури Володимир - Волинської районної державної адміністрації

    01.01 Видача висновку про погодження документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки завантажити

    01.02 Оформлення паспорта прив’язки тимчасової  споруди для здійснення підприємницької  діяльності завантажити

     01.03 Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки завантажити

     01.04 Внесення змін до будівельного паспорта забудови земельної ділянки завантажити

     01.05Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельних ділянок завантажити

    02 Відділ у справах дітей Володимир – Волинської районної державної адміністрації

    02.01 Підготовка документів для звернення органу опіки та піклування до суду про позбавлення батьків чи одного з них батьківських прав або відібрання дитини у матері, батька без позбавлення їх батьківських прав завантажити

     02.02 Прийняття рішення про негайне відібрання дитини від батьків при безпосередній загрозі для життя або здоров’я дитини завантажити

     02.03 Представлення в разі необхідності інтересів дітей в судах, у їх відносинах з підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності завантажити

     02.04 Тимчасове влаштування дитини до притулку, соціально-реабілітаційного центру чи закладу для дітей-сиріт, позбавлених батьківського піклування завантажити

     02.05 Реєстрація народження підкинутої чи знайденої дитини завантажити

     02.06 Прийняття рішення про надання (втрату) дитині статусу дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування завантажити

     02.07 Надання витягу з обліково-статистичної картки дитини завантажити

     02.08 Підготовка висновків щодо можливості передання дитини матері чи батькові, які повернулись з місць позбавлення волі завантажити

     02.09 Надання висновку про доцільність (недоцільність) повернення дитини до батьків, осіб, які їх  замінюють, або до закладу, який вона самовільно залишила завантажити

     02.10 Надання висновку про доцільність (недоцільність) встановлення опіки, піклування та відповідальність її/його інтересам дитини завантажити

     02.11 Надання висновку про доцільність усиновлення та відповідальність його інтересам дитини завантажити

     02.12 Підготовка висновку про можливість заявників бути усиновлювачами, взяття їх на облік, як кандидатів в усиновлювачі; продовження строку дії висновку про можливість бути усиновлювачами; надання висновку про доцільність усиновлення та його відповідальність інтересам дитини завантажити

     02.13 Підготовка висновку про доцільність усиновлення одним із подружжя  дитини другого з подружжя завантажити

     02.14 Видача направлення потенційним усиновлювачам, опікунам, піклувальникам, батькам-вихователям, прийомним батькам на відвідування закладів з метою налагодження психологічного контакту з дитиною завантажити

     02.15 Встановлення, припинення опіки (піклування) над дитиною чи її майном; звільнення опікуна (піклувальника) від здійснення повноважень; призначення особи, яка буде представляти інтереси дитини завантажити

     02.16 Видача висновків про можливість створення прийомної сім’ї дитячого будинку сімейного типу завантажити

     02.17 Розв’язання спорів між батьками щодо визначення або зміни прізвища, імені, по батькові дитини, визначення місця проживання дитини, участі у вихованні дитини одного з батьків, що проживає окремо від дитини завантажити

     02.18 Прийняття рішення щодо визначення способу участі у вихованні дитини та спілкуванні з нею того з батьків, хто проживає окремо від неї та про вирішення спору між батьками щодо визначення місця проживання малолітньої дитини завантажити

     02.19 Надання дозволів на продаж, купівлю, обмін, здійснення правочинів щодо рухомого і нерухомого майна, право користування або власності яким мають діти завантажити

     02.20 Видача дозволів на виїзд за кордон для відпочинку у дітей-сиріт і дітей, що залишилися без батьківського піклування завантажити

     02.21 Надання дозволу на відрахування дитини з навчального закладу завантажити

     02.22 Надання довідки громадянам для отримання додаткової соціальної відпустки завантажити

    03  Управління соціального захисту населення Володимир-Волинської районної державної адміністрації

    03.01 Відшкодування коштів  на проведення капітального ремонту завантажити

     03.02 Призначення пільг та компенсацій особам, які згідно чинного законодавства мають право на них та внесені до бази ЄДАРП завантажити

     03.03 Призначення та виплата компенсації сім’ям з дітьми та видатки на безплатне харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи завантажити

     03.04 Встановлення статусу «Дитина війни» завантажити

     03.05 Виплата щомісячної грошової допомоги у зв’язку з обмеженням продуктів харчування місцевого виробництва та компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи завантажити

     03.06 Видача путівок на санаторно-курортне лікування громадянам, потерпілим від аварії на ЧАЕС завантажити

     03.07 Виплата компенсацій за шкоду заподіяну здоров’ю особам, які стали інвалідами внаслідок Чорнобильської катастрофи та щорічної допомоги на оздоровлення завантажити

     03.08 Відшкодування коштів за надання послуг з безкоштовного зубопротезування та за придбані лікарські засоби громадянам, постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС завантажити

     03.09 Надання пільги по електроенергії відповідно до експерименту по заміні пільг на адресну грошову допомогу завантажити

     03.10 Проходження альтернативної (невійськової) служби завантажити

     03.11 Повідомна реєстрація колективних договорів, змін та доповнень до них завантажити

     03.12 Призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам завантажити

     03.13 Призначення та виплата державної допомоги у зв’язку із вагітністю та пологами завантажити

     03.14 Видача посвідчень інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам завантажити

     03.15 Призначення та виплата державної допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею 3-х річного віку завантажити

     03.16 Призначення та виплата допомоги на поховання інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам і особам, які мають права на пенсію та інвалідам завантажити

     03.17 Призначення та виплата державної соціальної  інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам та надбавки на догляд завантажити

     03.18 Призначення та виплата державної соціальної допомоги малозабезпеченій  сім’ї завантажити

     03.19 Виплата одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати – героїня» завантажити

     03.20 Призначення та виплата державної допомоги одиноким матерям завантажити

     03.21 Призначення та виплата допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування завантажити

     03.22 Призначення та виплата державної допомоги при народженні дитини завантажити

     03.23 Призначення та виплата державної соціальної допомоги для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях  за принципом «гроші ходять за дитиною» завантажити

     03.24 Призначення щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним завантажити

     03.25 Призначення компенсації фізичним особам, що надають соціальні послуги завантажити

     03.26 Призначення субсидії на житлово-комунальні послуги та тверде паливо і скраплений газ завантажити

     03.27 Призначення  та виплата одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми завантажити

     03.28 Призначення та виплата державної допомоги при усиновленні дитини завантажити

     03.29 призначення та виплата державної тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме завантажити

     03.30 Надання грошової допомоги на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни завантажити

     03.31 Встановлення статусу ветерана  праці завантажити

     03.32  Встановлення статусу вдови померлого (загиблого) ветерана війни завантажити

     03.32 Видача листів-талонів безкоштовно чи з 50 відсотковою знижкою ветеранам війни завантажити

     03.33 Встановлення статусу інваліда війни завантажити

     03.34 Надання одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим завантажити

     03.35Надання одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам завантажити

     03.36 Забезпечення путівками санаторно-курортного лікування інвалідів, ветеранів війни, ветеранів ОУН-УПА та реабілітованих осіб, виплата інвалідам грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки та вартості самостійного санаторно-курортного лікування, виплата грошової компенсації вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям населення завантажити

     03.37 Скерування інвалідів до отримання реабілітаційних послуг у центрах професійної та медичної реабілітації та інших навчальних закладах соціальної сфери завантажити

     03.38 Скерування інвалідів для забезпечення їх автотранспортом, виплата компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування та на транспортне обслуговування завантажити

     03.39 Видача скерування в протезні дільниці на забезпечення окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації і інформування відповідного державного замовлення завантажити

     03.40 Встановлення статусу жертви нацистських переслідувань завантажити

     03.41 Встановлення статусу учасника війни для осіб, які в період війни працювали в індивідуальному господарстві завантажити

    03.42 Підготовка та подача документів на багатодітних матерів, які претендують на присвоєння почесного звання України "Мати-героїня" завантажити

    04.  Відділ організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації

     04.01 Нагородження відзнаками голови районної державної адміністрації завантажити

    05. Сектор у справах молоді та спорту Володимир-Волинської районної державної адміністрації

    05.01 Виготовлення паспорта спортивної споруди завантажити

     05.02 Реєстрація заяв про факти насильства в сім’ї завантажити

     05.04 Надання путівок на оздоровлення дітей пільгових категорій завантажити

    06. Управління агропромислового розвитку  Володимир-Волинської  районної державної адміністрації

    06.01  Видача атестата юридичним особам на виробництво молока, молочної сировини і молочних продуктів завантажити

    06.02 Видача цільових направлень на навчання для підготовки фахівців із числа сільської молоді завантажити

    06.03  Видача довідки про заробітну плату на призначення пенсії завантажити

    07. Відділ ведення Державного реєстру виборців апарату Володимир-Волинської районної державної адміністрації

    07.01 Включення виборця до Державного реєстру виборців завантажити

     07.02 Зміни виборчої адреси у Державному реєстрі виборців завантажити

     07.03 Тимчасова зміна місця голосування виборця без зміни його виборчої адреси у Державному реєстрі виборців завантажити

     07.04 Включення виборця до Державного реєстру виборців завантажити

    08. Архівний відділ Володимир-Волинської районної державної адміністрації

    08.01 Підготовка довідок (фактографічних, генеалогічних, біографічних, історичних, тематичних і майнових) на запити фізичних та юридичних осіб завантажити

     08.02 Виготовлення копій документів з паперовими носіями завантажити

     08.03 Погодження  номенклатур  справ, описів справ постійного зберігання та з особового складу, актів про вилучення для знищення документів, що не підлягають зберіганню завантажити

    09. Відділ освіти Володимир-Волинської райдержадміністрації

    09.01 Атестація педагогічних працівників  дошкільних, позашкільних  та загальноосвітніх навчальних закладів з присвоєнням відповідної кваліфікаційної категорії та/або звання та видачею атестаційного листа завантажити

     09.02  Довідка про навчання в навчальному закладі завантажити

     09.03   Погодження індивідуальної форми навчання особи в загальноосвітніх навчальних закладах завантажити

     09.04  Цільові направлення абітурієнтові, який постійно проживає в сільській місцевості або селищі міського типу у вищий навчальний заклад I-II рівнів акредитації завантажити

     09.05 Дозвіл на встановлення рівня знань завантажити

     09.06 Погодження статутів дошкільних, позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладів завантажити

    10.  Сектор з питань цивільного захисту

     10.01 Інформування та оповіщення керівного складу органів влади  та населення району про загрозу або виникнення   надзвичайних ситуацій та аварій техногенного і природного характеру завантажити

     

     

    Переглядів 4448 Останнє редагування Понеділок, 22 травня 2017 09:32

    Галерея зображень

    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Володимир-Волинська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Володимир-Волинській райдержадміністрації.
    Адреса: 44700, м.Володимир-Волинський, вул. Небесної Сотні, 3, т.24467, E-mail: post@vvadm.gov.ua
    © 2014 vvadm.gov.ua