19 жовтня 2017 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Діяльність райдержадміністрації
Прес-центр
Район сьогодні
  • Розпорядчі документи
  • Регуляторна політика
    Публічна інформація
    Інформація з установ району
    Оголошення
    Програми та стратегії району
    Виконання програм та стратегій
  • Децентралізація влади
  • Самоорганізація населення
  • Вивчення громадської думки
  • Очищення влади
  • Перелік земельних ділянок
  • Електронне звернення
  • Вакансії державної служби
  • Інвестиційний довідник

    АРХІВ НОВИН

    « Жовтень 2017 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
                1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30 31          

    Середа, 30 квітня 2014 12:09

    Заступники голови районної державної адміністрації

     

     

    Перший заступник голови районної державної адміністрації

     

    Функціональні обов'язки першого заступника голови районної державної адміністрації

    У разі відсутності голови районної державної адміністрації виконує його обов’язки. Організовує і координує роботу заступників голови, керівника апарату райдержадміністрації.

    Забезпечує реалізацію державної політики у галузях соціально-економічного розвитку, будівництва, архітектури, промисловості, економіки, зовнішньоекономічної діяльності, підприємництва, торгівлі та сприяння ринку, транспорту, енергетики та зв’язку, житлово-комунального та шляхового господарства.

             Забезпечує розробку і здійснення заходів щодо захисту вітчизняного товаровиробника, розвитку виробничої кооперації різних галузей.

             Готує пропозиції до програм приватизації районного комунального майна, віднесених до відання закріплених галузей, сприяє розвитку в них малого бізнесу, міжнародних зв’язків.

             Координує міжгалузеві зв’язки, вирішення питань, пов’язаних з ціноутворенням, науково-технічним прогресом, демонополізацією та управлінням комунальним майном.

             Організовує підготовку і подає на розгляд голови райдержадміністрації проекти розпоряджень та програм, віднесених до його відання, здійснює контроль за їх реалізацією.

             Залучає на договірних засадах підприємства і організації до участі в розвитку потужностей будівельної індустрії та промисловості будівельних матеріалів, створенні, розвитку та реконструкції об’єктів інженерного забезпечення і транспортного обслуговування.

             Сприяє в роботі житловим кооперативам і товариствам співвласників багатоквартирних будинків.

             Здійснює відповідно до законодавства контроль за організацією та якістю обслуговування населення підприємствами, установами і організаціями житлово-комунального господарства незалежно від форм власності, а також за технічним станом, використанням і утриманням житла. Сприяє залученню у порядку, визначеному законодавством, підприємств, установ та організацій до участі в розвитку житлово-комунального господарства.

              Організовує роботу з атестації об’єктів, сертифікації продукції, робіт і послуг підприємств та організацій житлово-комунального господарства.

             Сприяє організації та контролю відповідно до законодавства охорони, реставрації та використання пам’яток архітектури і містобудування.

             Розглядає проекти благоустрою територій населених пунктів, забезпечує організацію робіт з благоустрою, озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян.

             Вирішує питання капітального будівництва, в тому числі переробних підприємств та об’єктів соціально-культурної сфери на селі, що фінансуються за рахунок державних капітальних вкладень, а також розвитку транспорту, енергетики, зв’язку, житлово-комунального господарства і забезпечення їх енергоносіями.

             Організовує контроль за розробкою і здійсненням генеральних планів розвитку населених пунктів, їх забудовою та газифікацією, виконанням державного замовлення по введенню в дію об’єктів житла та соціально-культурного призначення, соціальної інфраструктури, автомобільних доріг, пунктів пропуску через Державний кордон України та об’єктів їх сервісних зон, підприємств, установ, організацій, установ автомобільного, залізничного транспорту, енергетичного комплексу, підприємств зв’язку, дотримання проектів будівництва об’єктів житлово-комунального господарства і виробничого призначення.

             Організовує підготовку проектів договорів, угод, програм, та інших документів про співпрацю з органами державної влади та іншими суб’єктами зарубіжних країн з питань, що входять до кола його обов’язків.   

             Координує і контролює роботу з обліку, збирання, переробки, утилізації й екологічно безпечного захоронення промислових, побутових, інших відходів, інформування населення про екологічно небезпечні аварії та ситуації, стан навколишнього природного середовища. Організовує роботу щодо ліквідації екологічних наслідків аварій, залучає до цих робіт підприємства, установи, організації незалежно від форм власності.

    Сприяє діяльності митних органів, вживає заходів щодо створення належних умов для функціонування пункту пропуску через державний кордон України.

    Забезпечує підготовку та внесення пропозицій до проектів державних програм економічного та соціального розвитку області. Організовує підготовку та подає на розгляд голові райдержадміністрації проекти розпоряджень та програм соціально-економічного розвитку району.

    Вирішує питання інвестиційної політики.

    Сприяє розвитку підприємництва та діяльності громадських підприємницьких організацій.

    Вносить пропозиції щодо утворення, реорганізації, ліквідації підприємств, об’єднань, організацій спільної власності  територіальної громади району, а також передачі або продажу у спільну власність  територіальної громади району підприємств та інших об’єктів, що мають важливе значення для забезпечення потреб населення району.

    Вирішує питання створення рівних умов для функціонування підприємств різних форм власності.

    Сприяє розвитку банківської справи в районі.

    Розробляє та здійснює заходи щодо погашення заборгованості підприємств, установ і організацій району з податків та інших обов’язкових платежів  до Пенсійного та інших державних цільових фондів, виплати заробітної плати.

             Організовує контроль за санітарним станом навколишнього природного середовища, додержання правил санітарної охорони.

             Контролює питання визначення для підприємств, установ і організацій лімітів використання природних ресурсів, викидів і скидів забруднюючих речовин у навколишнє природне середовище та розміщення відходів у випадках, передбачених законодавством.

             Здійснює контроль за техногенно-екологічною безпекою, ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та інших надзвичайних ситуацій, розробкою та реалізацією заходів щодо охорони навколишнього природного середовища.

             Сприяє діяльності аварійно-рятувальних служб за місцем їх дислокації, під час прямування до зон надзвичайних ситуацій та під час ліквідації надзвичайних ситуацій, зокрема, у наданні їм необхідних транспортних та інших матеріальних засобів і послуг.

     Здійснює керівництво:

    - відділом економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації;

    - відділом житлово-комунального господарства та інфраструктури райдержадміністрації;

    - відділом будівництва та архітектури райдержадміністрації;

    - управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації (у частині праці та заробітної плати);

    - управлінням агропромислового розвитку райдержадміністрації;

    - комунальним підприємством “Володимир-Волинський районпроект”.

    Координує роботу:

    - сектору з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрації;

    - головного спеціаліста з питань мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації.

    Сприяє діяльності:

    -         філії ПАТ „Волиньобленерго”;

    -         Філія „Володимир-Волинський автодор”;

    -         банків;

    -         міськрайонного центру зайнятості;

    -         філії “Володимир-Волинське дорожньо-експлуатаційне управління”;

    -         СМП „Володимир-Волинськагробуд”;

    -         Володимир-Волинського цеху телекомунікаційних послуг № 1;

    -         вузла поштового зв’язку;

    -         ПАТ „Володимир-Волинське АТП 10707”;

    -         ПАТ „Сільгоспенерго”;

    -         станцій залізничного транспорту;

    -         ВАТ „Устилузька ПМК-200”;

    -         Устилузького та Льотничівського ВУЖКГ;

    -         ВАТ „Володимир-Волинський комбінат молочних продуктів”;

    -         ПАТ „Володимир-Волинська птахофабрика”;

    -         ВАТ „Володимирцукор”;

    -         ДП “Володимир-Волинське лісомисливське господарство”;

    -         ПАТ „Володимир-Волинський агропостач”;

    -         ДП ДАК “Хліб України” Володимир-Волинський комбінат хлібопродуктів;

    -         заготівельної контори;

    -         управлінню Держземагенства в районі;

    -         управління Пенсійного фонду України в місті та районі.

    Очолює та організовує роботу:

     -  районного дозвільного центру;

     - комісії з питань погашення заборгованості з виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат та з вивчення стану справ на проблемних підприємствах;

    - комісії з питань розрахунків обсягів компенсації витрат автомобільних перевізників за пільговий проїзд окремих категорій громадян;

    - комісії з питань проведення безплатного капітального ремонту будинків (квартир) інвалідів війни та осіб, що мають пільги, передбачені чинним законодавством;

    - районної комісії з питань безпечної життєдіяльності населення та безпеки руху;

    - районної моніторингової групи з відстеження роботи збиткових та малоприбуткових підприємств району;

    - комісії  з  виявлення  та  запобігання  самочинного  будівництва;

    - комісії  з  реалізації  завдань  регіональних  програм  індивідуального  житлового  будівництва  “Власний  дім”  і  “Житло  для  молоді”;

    - районного штабу керівництва діяльністю громадських формувань по охороні громадського порядку і державного кордону;

    - районної спостережної комісії;

    - комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій райдержадміністрації;

    - тендерного комітету;

    - державної комісії по відчуженню земель при будівництві та реконструкції автомобільної дороги Устилуг – Луцьк – Рівне км 0 + 420 – км 3 + 600;

    - державної комісії по відчуженню земель при будівництві та реконструкції автомобільної дороги Устилуг – Луцьк – Рівне км 11 + 192 – км 14 + 100;

    - комісії щодо вибору земельних ділянок для розміщення об’єктів;

    - конкурсної комісії райдержадміністрації;

    - робочої групи з питань легалізації трудових відносин з найманими працівниками;

    - робочої групи з координації дій місцевих органів виконавчої влади в районі щодо забезпечення податкових та інших надходжень до державного і місцевих бюджетів;

    - районної евакуаційної комісії;

    - аукціонної комісії;

    - районної ради безперервної профілактики правопорушень і злочинів;

    - конкурсної комісії щодо передачі в оренду водних об’єктів місцевого значення;

    - конкурсної комісії із зарахування до кадрового резерву на посаду голови районної державної адміністрації;

    - комісії з контролю за спожиті енергоносії;

    - державної надзвичайної протиепізоотичної комісії;

    - комісії по визначенню  збитків  власникам  землі  та  землекористувачам;

    - комітету забезпечення доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури;

    - конкурсної комісії з відбору виконавців робіт із землеустрою, оцінки земель та виконавця земельних торгів;

    - постійно діючої комісії з питань поводження з безхазяйними відходами у Володимир-Волинському районі;

    - районної інвентаризаційної комісії;

    - аукціонної комісії з продажу вільних земельних ділянок та права їх оренди;

    - комісії по консервації деградованих та малопродуктивних земель.

     

    Заступник голови районної державної адміністрації

    Функціональні обов'язки заступника голови районної державної адміністрації

    Вирішує питання реалізації державної політики в галузях освіти, науки, культури, охорони здоров’я, соціального захисту населення, фізичної культури і спорту, діяльності засобів масової інформації, роботи з молоддю і сім’ями, а також у сфері збереження місць пам’яті та поховань жертв війни й політичних репресій. Забезпечує захист державних інтересів, прав і свобод громадян, їх інформування, взаємодію з громадськими формуваннями, партіями і рухами, організацію виконання законів України, указів і розпоряджень Президента України, постанов Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України з цих питань.

    Організовує з проблем цих галузей підготовку та подає на розгляд голови районної державної адміністрації проекти розпоряджень і програм, вживає заходи щодо їх реалізації.

    Здійснює контроль за дотриманням вимог інструкції з діловодства по роботі з режимними (таємними) документами.

    Сприяє розвитку вітчизняного та іноземного туризму.

    Контролює дотримання законодавства щодо свободи совісті та релігійних організацій.

    Забезпечує дотримання рівних прав і можливостей жінок і чоловіків.

    Забезпечує реалізацію молодіжної політики в районі. Контролює розробку і подання пропозицій для визначення підприємствам, організаціям і установам, незалежно від форм власності, квоти робочих місць для працевлаштування випускників шкіл і професійних училищ, молоді, інших категорій людей, які потребують соціального захисту.

    Забезпечує реалізацію Державної програми „Діти України”.

    Організовує виконання і контроль за додержанням законодавства з національно-культурних питань, утвердження духовності і моралі, забезпечення мовних прав громадян, всебічного розвитку і функціонування української мови як державної в усіх сферах суспільного життя, створення умов для розвитку мов інших національностей.

    Організовує відзначення в районі державних свят, знаменних і пам’ятних дат, пошук співпраці при вирішенні  суспільно-політичних питань життя району з політичними партіями, рухами, іншими громадськими організаціями.

    Забезпечує розроблення прогнозів розвитку мережі закладів освіти, культури, охорони здоров’я.

    Організовує підготовку проектів договорів, угод, програм та інших документів про співпрацю з органами влади та іншими суб’єктами з питань, що входять до його обов’язків.

    Сприяє підготовці молоді до служби в Збройних Силах України, проведенню призову громадян на строкову військову, альтернативну службу.

    Організовує роботу з надання шефської допомоги військовим частинам та їх підрозділам.

    Вивчає стан матеріально-побутового забезпечення та потреби соціально незахищених громадян, вживає заходів щодо надання соціальних та інших послуг цим громадянам.

    Сприяє благодійним, релігійним організаціям, окремим громадянам та їх об’єднанням у наданні допомоги соціально незахищеним громадянам.

    Контролює розробку та подання для визначення підприємствам, установам та організаціям, незалежно від форм власності, квоти робочих місць для працевлаштування громадян, які потребують соціального захисту.

    Здійснює керівництво:

    - управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації;

    - відділом освіти райдержадміністрації;

    - відділом культури та туризму райдержадміністрації;

    - відділом у справах дітей райдержадміністрації;

    - сектором у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації.

    Координує роботу:

    - сектору інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації;

    - головного спеціаліста з питань мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації.

    Сприяє діяльності:

    - районної газети „Слово правди”;

    - місцевої телемовної організації;

    - районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді райдержадміністрації;

    - територіального центру соціального обслуговування (надання  соціальних  послуг)  райдержадміністрації.

     

    Взаємодіє, сприяє виконанню статутних завдань, забезпечує додержання законності:

    -         районного комітету Товариства Червоного Хреста України;

    -         районних організацій політичних партій та рухів;

    -         районних добровільних товариств і спортивних організацій;

    -         районних відділень фондів;

    -         районних громадських організацій.

    Очолює та організовує роботу:

    - районної призовної комісії;

    - комісії для контролю за цільовим використанням одноразової допомоги при народженні дитини;

    - комісії з питань соціального захисту населення та житлових субсидій при райдержадміністрації;

    - районної комісії у справах альтернативної (невійськової) служби;

    - координаційної ради з питань розвитку та підтримки волонтерського руху;

    - комісії з обстеження стану пам’яток історії, архітектури, археології місцевого й національного значення та об’єктів культурної спадщини, що перебувають на державному обліку у Володимир-Волинському районі;

    - робочої групи з розвитку сільського зеленого туризму в районі;

    - робочої групи по вивченню історичного минулого Володимир-Волинського району;

    - координаційної ради відділу у справах дітей районної державної адміністрації;

    - виконавчої групи по сприянню розвитку Українського козацтва в районі;

    - експертної комісії режимно-секретного органу райдержадміністрації;

    - ради з питань видавничої справи при райдержадміністрації;

    - районної міжвідомчої координаційної ради з правової освіти населення;

    - районної Координаційної ради з проблем ВІЛ-інфекції/Сніду, туберкульозу та наркоманії;

    - районної комісії по вивченню та аналізу матеріалів щодо загибелі поляків на території району у роки війни;

    - надзвичайної протиепідемічної комісії при райдержадміністрації;

    - міжвідомчої комісії з питань відпочинку та оздоровлення дітей;

    - комісії з питань організації роботи щодо виконання  “Районної цільової соціальної Програми забезпечення житлом дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа на 2012 – 2016 роки”.

    RomanukКерівник апарату районної державної адміністрації

    Романюк Сергій Йосипович

    Працює – керівник апарату Володимир-Волинської районної державної адміністрації Волинської області

    Громадянство – громадянин України

    Число, місяць і рік народження – 12 червня 1980 року

    Місце народження – Україна, Волинська область, м. Володимир-Волинський

    Освіта – повна вища, Львівський державний аграрний університет, 2002 рік, менеджмент організацій, економіст-менеджер зовнішньо-економічної діяльності

    Науковий ступінь, вчене звання – немає

    Володіння мовами – українською, російською – вільно, англійською зі словником, польською – розмовною

    Нагороди, почесні звання – нагороджений Почесною грамотою Волинської обласної державної адміністрації

    Прийняття Присяги державного службовця – 30 серпня 2002 року

    Ранг державного службовця – 10 з 16.02.2011

    Загальний стаж роботи – з червня 1997 року

    Стаж державної служби – 10 років 7 місяців

    Депутат ради – не є

    Стягнення – не має

    Трудова діяльність:

    06.1997 – 08.1997

    - робітник Володимир-Волинського міжгосподарського комбікормового заводу Волинської області

    09.1997 – 06.2002

    -   студент Львівського державного аграрного університету Львівської області

    08.2002 – 01.2003

    - головний спеціаліст з питань фінансів, економіки та   моніторингу цін управління сільського господарства і продовольства Володимир-Волинської районної державної адміністрації Волинської області

    01.2003 – 07.2005

    - начальник відділу організаційної і кадрової роботи апарату Володимир-Волинської районної державної адміністрації Волинської області

    07.2005 – 02.2011

    - заступник керівника апарату – начальник відділу організаційно-кадрової роботи апарату Володимир-Волинської районної державної адміністрації Волинської області

    02.2011 – по д. ч.

    - керівник апарату Володимир-Волинської районної державної адміністрації Волинської області

    Функціональні обов'язки керівника апарату районної державної адміністрації

    Відповідає за організаційну, кадрову роботу та дотримання законодавства з питань державної служби.

    Здійснює керівництво діяльністю апарату райдержадміністрації і організовує його роботу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на апарат завдань, визначає ступінь відповідальності керівників та інших працівників його структурних підрозділів.

    Організовує аналітичний і оперативно-технічний контроль за виконанням нормативних і розпорядчих документів Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, рішень обласної та районної рад, розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій.

    Забезпечує взаємодію відділів, інших структурних підрозділів апарату з управліннями, відділами та іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, районною радою, Устилузькою міською та сільськими радами та їх виконавчими комітетами з питань, віднесених до компетенції апарату райдержадміністрації.

    Забезпечує належний розгляд звернень громадян, організовує перевірки стану цієї роботи відповідно до законодавства на підприємствах, в установах та організаціях.

    Організовує контроль за роботою виконавчих комітетів Устилузької міської, сільських рад з питань здійснення ними повноважень, делегованих державою.

    Подає на затвердження голові райдержадміністрації правила внутрішнього трудового розпорядку працівників райдержадміністрації, положення про апарат його відділи, матеріальне заохочення працівників апарату та окремих структурних підрозділів райдержадміністрації, затверджує функціональні обов’язки працівників апарату, забезпечує дотримання працівниками апарату райдержадміністрації правил внутрішнього трудового розпорядку.

    Подає голові райдержадміністрації пропозиції про призначення, звільнення працівників апарату, їх заохочення та накладення дисциплінарних стягнень.

    Відповідає за організацію проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних з виконанням функцій держави.

    Забезпечує підготовку проектів розпоряджень голови районної державної адміністрації та інших службових документів з питань, віднесених до компетенції апарату, підписує додатки до всіх розпоряджень голови райдержадміністрації. При необхідності забезпечує надсилання управлінням, відділам райдержадміністрації та іншим компетентним установам, організаціям на експертизу проекти вищезгаданих документів.

    Повертає зацікавленим організаціям проекти розпоряджень та інших документів, підготовлені з порушенням законодавства або подані з порушенням установленого порядку їх підготовки і внесення.

    Забезпечує своєчасне доведення розпоряджень голови районної державної адміністрації до відповідних державних, господарських і громадських органів, до службових осіб, а в разі коли вони мають загальний характер або стосуються прав і обов’язків громадян, - до відома всього населення.

    Забезпечує організаційно-технічне обслуговування нарад у голови, засідань колегії райдержадміністрації.

    Організовує разом із заступниками голови райдержадміністрації підготовку проектів планів роботи районної державної адміністрації, подає їх на розгляд і затвердження голові райдержадміністрації. Затверджує плани роботи відділів апарату та контролює їх виконання.

    Забезпечує контроль за порядком доступу до публічної інформації в районній державній адміністрації відповідно до Закону України “Про доступ до публічної інформації”.

    Здійснює контроль за дотриманням в апараті інструкції з діловодства, відповідає за стан обліку і звітності.

    Здійснює контроль за раціональним використанням коштів, передбачених кошторисом витрат на утримання райдержадміністрації, організовує перевірки стану цієї роботи в структурних підрозділах районної державної адміністрації.

    Здійснює керівництво:

    - відділом організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації;

    - загальним відділом апарату райдержадміністрації;

    - архівним відділом райдержадміністрації;

    - відділом ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації;

    - юридичним відділом апарату райдержадміністрації;

    - сектором контролю апарату райдержадміністрації.

    Координує роботу:

    - відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації;

    - сектору інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації.

    Очолює та організовує роботу:

    - районної ради по забезпеченню дотримання вимог законодавства з питань державної служби та боротьби з корупцією;

    - експертної комісії райдержадміністрації;

    - комісії із соціального страхування райдержадміністрації;

    - комісії по інвентаризації майна райдержадміністрації;

    - комісії з питань оцінки вартості, вирішення питання щодо можливості використання, місця та строку зберігання дарунка, одержаного уповноваженою особою як подарунка Володимир-Волинській районній державній адміністрації.

    Переглядів 4206 Останнє редагування Середа, 24 червня 2015 10:00
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Володимир-Волинська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Володимир-Волинській райдержадміністрації.
    Адреса: 44700, м.Володимир-Волинський, вул. Небесної Сотні, 3, т.24467, E-mail: post@vvadm.gov.ua
    © 2014 vvadm.gov.ua