15 грудня 2017 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Діяльність райдержадміністрації
Прес-центр
Район сьогодні
  • Розпорядчі документи
  • Регуляторна політика
    Публічна інформація
    Інформація з установ району
    Оголошення
    Програми та стратегії району
    Виконання програм та стратегій
  • Децентралізація влади
  • Самоорганізація населення
  • Вивчення громадської думки
  • Очищення влади
  • Перелік земельних ділянок
  • Електронне звернення
  • Вакансії державної служби
  • Інвестиційний довідник

    АРХІВ НОВИН

    « Грудень 2017 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
            1 2 3
    4 5 6 7 8 9 10
    11 12 13 14 15 16 17
    18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31

    BPD

    Вівторок, 06 травня 2014 14:43

    Соціальні виплати

     

    На обліку в управлінні перебуває 2960 одержувачів 16 видів державних  допомог, яким у жовтні 2017 року виплачено кошти на суму 3860 тис.грн. Середньомісячний розмір державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім’ї за звітний місяць становив 3436,52 грн. Станом на 1 листопада 2017 року допомогу при народженні дитини отримали 1031 сім’я району на загальну суму 1528,1 тис.грн.

    Сума нарахованих субсидій на оплату житлово-комунальних послуг станом на 01.11.2017 склала 34560,1 тис.грн. Середньомісячний розмір призначених субсидій становив 339,8 грн. На відшкодування видатків організаціям-надавачам житлово-комунальних послуг профінансовано 45529,0 тис.грн. Станом на 01.11.2017 кредиторська заборгованість по субсидіях на житлово-комунальні послуги становить 10769,2 тис.грн.

    Сума нарахованих субсидій на придбання твердого палива та скрапленого газу станом на 01.11.2017 склала 2421,4 тис.грн. Середньомісячний розмір призначених субсидій становив 2825,44 грн. Сума профінансованих субсидій на 01.11.2017 становить 2138,1 тис.грн.  Заборгованість складає 345,4 тис.грн.

    Детальніше>>>

     

    РОЗМІРИ ДЕРЖАВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ ІНВАЛІДАМ З ДИТИНСТВА ТА ДІТЯМ-ІНВАЛІДАМ НА 2017 рік

     

    Категорія отримувачів

    Розмір допомоги з грудня 2017 р.

    Інвалідам з дитинства І групи підгрупи А  з надбавкою на догляд

    (100% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність +  75 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність +щомісячна доплата)

    2 876,40

    1452*100%=1452

    1452*75%=1089

    335,40 - доплата

    Інвалідам з дитинства І групи підгрупи Б з надбавкою на догляд

    (100% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність +  50 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність)

     

    2 178,00

    1452*100%=1452

    1452*50%=726

    Інвалідам з дитинства ІІ групи

    (80% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність + доплата по
    Закону № 2148-VІІІ)

     

    1 452,00

    1452*80%=1161,60

    290,40- доплата

    Одиноким інвалідам з дитинства ІІ групи, які за висновком медико-соціальної експертної комісії потребують постійного стороннього догляду з надбавкою на догляд

    (80% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність + 15% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність + доплата по Закону № 2148-VІІІ)

     

    1 452,00

     

    1452*80%=1161,60

    1452*15%=217,80

    72,60 - доплата

    Інвалідам з дитинства ІІІ групи

    (60 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність + доплата по
    Закону № 2148-VІІІ)

     

    1 452,00

    1452*60%=871,20

    580,80- доплата

    Одиноким інвалідам з дитинства ІІІ групи, які за висновком медико-соціальної експертної комісії потребують постійного стороннього догляду з надбавкою на догляд

    (60% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність +15% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність + доплата по Закону № 2148-VІІІ)

     

    1 452,00

     

    1452*60%=871,20

    1452*15%=217,80

    363- доплата

    На дітей-інвалідів від 0 до 18 років

    (70 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність + доплата
    по Закону № 2148-VІІІ)

    1 452,00

    1492*70%=1016,40

    435,60- доплата

    На дітей-інвалідів до 6 років з надбавкою на догляд  

    (70 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність +
    50 % прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років)

    1 762,40

    1452*70%=1016,4

    1492*50%=746,00

    На дітей-інвалідів підгрупи А до 6 років з надбавкою на догляд 

    (розмір допомоги: 70 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність + надбавка на догляд: 100 % прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років)

    2 508,40

    1452*70%=1016,40

    1492*100%=1492

    На дітей-інвалідів від 6 до 18 років з надбавкою на догляд

    (70% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність +50 % прожиткового мінімуму для дітей віком від 6 до 18 років)

    1 946,40

    1452*70%=1016,40

    1860*50%=930

    На дітей-інвалідів підгрупи А від 6 до 18 років з надбавкою на догляд

    (розмір допомоги: 70 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність + надбавка на догляд: 100 % прожиткового мінімуму для дітей віком від 6 до 18 років)

     

    2 876,40

    1452*70%=1016,40

    1860*100%=1860

    На дітей-інвалідів, захворювання яких пов’язане з ЧАЕС

    від 0 до 18 років

    (70% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність+50% розміру допомоги для дітей-інвалідів)

    1 524,60

    1452*70%=1016,40

    1016,40*50%=508,2

    На дітей-інвалідів, захворювання яких пов’язане з ЧАЕС до 6 років з надбавкою на догляд 

    (70 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність+50% розміру допомоги для дітей-інвалідів+50 % прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 р)

    2 270,60

    1452*70%=1016,40

    1016,4*50%=508,2

    1492*50%=746,0

    На дітей-інвалідів підгрупи А, захворювання яких пов’язане з ЧАЕС до 6 років з надбавкою на догляд 

    (70 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність +50% розміру допомоги для дітей-інвалідів + надбавка на догляд: 100 % прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років)

     

    3 016,60

    1452*70%=1016,40

    1016,4*50%=508,20

    1492*100%=1492

    На дітей-інвалідів, захворювання яких пов’язане з ЧАЕС

     від 6 до 18 років з надбавкою на догляд 

    (70 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність+50% розміру допомоги для дітей-інвалідів+50 % прожиткового мінімуму для дітей віком від 6 до 18 років)

    2 454,60

    1452*70%=1016,40

    1016,4*50%=508,2

    1860*50%=930

    На дітей-інвалідів підгрупи А, захворювання яких пов’язане з ЧАЕС від 6 до 18 років з надбавкою на догляд 

    (70 % прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність+50% розміру допомоги для дітей-інвалідів + надбавка на догляд: 100 % прожиткового мінімуму для дітей віком від 6 до 18 років)

    3 384,60

    1452*70%=1016,40

    1016,4*50%=508,2

    1860*100%=1860

     

    УРЯД ОБІЦЯВ – УРЯД ВИКОНАВ. Енергоощадні субсидіанти отримають грошову винагороду від держави

    Восени 2016-го Уряд обіцяв українцям грошову компенсацію за ведення в опалювальний сезон розумного енергоспоживання. Свою обіцянку Уряду Володимира Гройсмана виконав – найближчим часом енергоощадні субсидіанти отримають грошову винагороду від держави. Кабінет міністрів України 26 квітня 2017 року прийняв рішення провести цьогоріч монетизацію частини зекономлених субсидій.

    Урядовий проект монетизації зекономлених субсидій, ініційований Прем’єр-міністром України В.Гройсманом, передбачає грошову виплату енергоощадним родинам – еквівалент вартості зекономлених 150 кіловат електроенергії, якщо цей ресурс використовується для опалення, або 100 кубів газу.

    Це небагато, але це те, що може дозволити собі Державний бюджет на даний момент. В майбутньому, коли економіка України запрацює на повну, Уряд зможе запропонувати українцям більші грошові стимули економити дорогі енергоносії й глобальніший проект монетизації субсидій.

    Субсидіантам, які вели енергоефективне домогосподарство, для отримання коштів необхідно буде з 1 липня до 1 вересня подати заяву у місцеве управління соціального захисту населення, на підставі якої здійснюватиметься виплата грошової винагороди за енергоефективність.

    Інформацію про наявність економії кожен отримувач субсидії може відслідковувати у своїй платіжці або шляхом звернення до постачальника газу чи електроенергії, якщо вони використовуються для опалення.

    Відкриття рахунку в банку, як і вибір самої уповноваженої банківської установи, через які проводяться виплати соціальних допомог та пенсій, здійснюється субсидіантом самостійно. На момент подачі заяви рахунок в банку повинен бути уже відкритим.

     

    ОНОВЛЕНА ПРОГРАМА ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ: ЩО ЗМІНИЛОСЯ?

    З 1 травня 2017 року, на підставі внесених 26 квітня 2017 року Урядом змін у Постанову № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних  послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива», в Україні діятиме оновлена програма житлових субсидій.

    На основі змін, у травні органи соціального захисту населення проведуть перепризначення субсидій на наступний рік та розрахують її розміри на літній період, а з жовтня – на новий опалювальний сезон.

    Повторно подавати документи на оформлення допомоги необхідно буде лише тим, хто орендує житло та у кого відбулися зміни у складі сім’ї. Для решти субсидіантів перерахунок проведуть автоматично, без повторного звернення. 

    ЗБІЛЬШУЄТЬСЯ СОЦІАЛЬНА НОРМА ДЛЯ НЕПРАЦЕЗДАТНИХ

    Для пенсіонерів, інвалідів, інших людей, які не працюють з об’єктивних причин, Уряд збільшує соціальну норму, за якою надається житлова субсидія.

    Якщо в помешканні проживає одна-дві непрацездатні людини, соціальна норма, за якою їм рахуватиметься розмір допомоги, збільшується з 49 кв. м.  до 75 кв. м.

    НОВОВВЕДЕННЯ НА КОРИСТЬ ТИХ, ХТО ПРОЖИВАЄ У САДОВОМУ БУДИНКУ

    Багато людей не зареєстровані, але проживають у садових будинках чи дачних кооперативах і сплачують комунальні послуги. Раніше такі люди не могли претендувати на субсидію, позаяк не мали там офіційної реєстрації.

    З травня 2017-го за рішенням Комісії з питань соціального захисту населення, які діють при управліннях соцзахисту, такі сім’ї зможуть оформлювати субсидію, яка фінансуватиметься за рахунок місцевих бюджетів.

    ЗМІНИ В ОПАЛЮВАЛЬНИЙ ПЕРІОД

    Якщо раніше субсидія на опалювальний сезон призначалася з 1 жовтня до 30 квітня і перераховувалася відповідно до рішення органів місцевого самоврядування або органів виконавчої влади про дату початку та закінчення опалювального сезону, то у 2017-2018рр. для користувачів централізованого опалення залишається прив’язка до відповідних рішень органів місцевого самоврядування або органів виконавчої влади, а для тих, у кого індивідуальне опалення, субсидія нараховується з 15 жовтня до 15 квітня.

    КОМУ ПОВТОРНО НЕОБХІДНО ПОДАВАТИ ДОКУМЕНТИ НА ОФОРМЛЕННЯ СУБСИДІЇ?

    Заяву і Декларацію про доходи заново треба подавати сім’ям, які:

    -         орендують помешкання

    -         мають зміни у складі сім’ї: хтось прописався чи виписався

    -         хочуть отримати субсидію на тверде паливо

    ПРО ЩО ПОТРІБНО ПОВІДОМЛЯТИ ФАХІВЦІВ СОЦЗАХИСТУ?

    Протягом місяця отримувачі субсидії повинні повідомити органи соціального захисту населення про наступні зміни:

    -         складу зареєстрованих у житлі: хтось виписався чи прописався

    -         соціального статусу членів сім’ї: хтось звільнився або влаштувався на роботу, став пенсіонером

    -         про здійснення одноразової покупки, яка перевищує 50 тисяч гривень

    -         набору комунальних послуг: відмовилися від централізованого палення і перейшли на індивідуальне чи навпаки

     

     

     

     

    Департамент інформації та комунікацій з громадськістю

    Секретаріату Кабінету Міністрів України

    Про   зміни  в організації  санаторно-курортного оздоровлення   учасників антитерористичної операції у 2017 році

            

           Змінами, внесеними до Порядку  використання коштів, передбачених у державному бюджеті на забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням  передбачено, шо  повноваження щодо закупівлі послуг з санаторно-курортного лікування для учасників  антитерористичної  операції  у 2017 році передано органам соціального захисту населення.

            Згідно нового Порядку учасники  антитерористичної операції  можуть вільно обирати  санаторно-курортний заклад, який повинен   мати ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики та присвоєну відповідну акредитаційну категорію  відповідно до  медичних  рекомендацій.

    Направлення  учасників АТО  до санаторно-курортних закладів відбуватиметься  на  основі укладених угод.

            Гранична вартість путівок на 2017 рік встановлена Міністерством соціальної політики України становить для інвалідів війни з числа учасників АТО – 5250 грн, для учасників бойових дій з числа АТО – 6300 грн.

             У 2016 році за  санаторно-курортними путівками, придбаними за рахунок  коштів державного бюджету оздоровлено 19  учасників бойових дій в санаторіях “Карпатські зорі” с.Модричі Львівської області, “Орізонт”,“Лермонтовський”,“Золота нива”, “Чайка” Одеської області,               “Феофанія” м.Київ, ”,“Карпати” с.Карпати Закарпатської області, “Сонячний” с.Вербки Дніпропетровської області.

    Як працюватиме для волинян програма монетизації субсидій

    Виплата частини зекономлених субсидій у вигляді «живих» грошей відбуватиметься на підставі заяви громадянина. 

    Урядовий проект монетизації частини зекономлених субсидій передбачає грошову виплату енергоощадним родинам – еквівалент вартості зекономлених 150 кіловат електроенергії, якщо цей ресурс використовується для опалення, або 100 кубів газу.

    До 1 липня 2017 року підприємства-виробники чи підприємства-виконавці послуг з газо-, та електропостачання в паперовому та електронному вигляді повинні надати структурному підрозділу з питань соціального захисту населення списки енергоощадних субсидіантів із зазначенням суми невикористаної державної допомоги.

    Субсидіантам, які вели енергоефективне домогосподарство, для отримання коштів необхідно буде з 1 липня до 1 вересня подати заяву у місцеве управління соціального захисту населення, на підставі якої здійснюватиметься виплата грошової винагороди за енергоефективність.

    Інформацію про наявність економії кожен отримувач субсидії може відслідковувати у своїй платіжці або шляхом звернення до постачальника газу чи електроенергії, якщо вони використовуються для опалення.

    Відкриття рахунку в банку, як і вибір самої уповноваженої банківської установи, через які проводяться виплати соціальних допомог та пенсій, здійснюється субсидіантом самостійно. На момент подачі заяви рахунок в банку повинен бути уже відкритим.

    Згідно зі статтею 165.1.1 Податкового кодексу України, субсидія, незалежно від вигляду в якому вона виплачується, не включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку. Тому монетизація частини зекономлених субсидій жодним чином НЕ впливає на процес декларування, а отримана від держави сума  НЕ повинна зазначатися у Декларації про доходи громадян.

                  Управління соцзахисту райдержадміністрації інформує, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України, затвердженої урядом 06.12.2016 р. передбачено, що з 01.01. 2017 р. розмір допомоги на догляд по догляду за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу розраховується як різниця між трьома прожитковими мінімумами на кожного члена сім’ї та середньомісячним сукупним доходом сім’ї за попередні шість місяців, але не може бути більше, ніж прожитковий мінімум на одну особу (станом на 01.01.2017 р. - 1544 грн.)

                 Для призначення даного виду грошової допомоги громадянам необхідно подати відповідний пакет документів до органу соціального захисту населення, а саме:

    -         заяву;

    -         документ, що посвідчує особу;

    -         довідку про склад сім’ї із зазначенням прізвищ, імен та по батькові, родинних зв’язків членів сім’ї;

    -         декларацію про доходи та майновий стан (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї);

    -         висновок лікарської комісії медичного закладу щодо необхідності постійного стороннього догляду за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу;

    -         довідки про наявність і розміри земельних ділянок, виділених для ведення особистого підсобного господарства, городництва, сінокосіння, випасання худоби, та земельної частки, виділеної унаслідок розпаювання землі;

    -         копію довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією, яка видана інваліду I чи II групи внаслідок психічного розладу, за яким здійснюється догляд.

    Допомога на догляд призначається на шість місяців і виплачується щомісяця.

          Якщо інвалід I чи II  групи внаслідок психічного розладу перебуває на повному державному утриманні або стаціонарному лікуванні впродовж  повного календарного місяця виплата допомоги припиняється.

          Органами соціального захисту населення надсилаються щокварталу запити до психіатричних закладів органів охорони здоров’я для отримання інформації про інвалідів I чи II групи внаслідок психічного розладу, які перебувають на повному державному утриманні або стаціонарному лікуванні більш як календарний місяць.

    За довідками та консультаціями звертатись до управління  соціального захисту населення Володимир-Волинської РДА, у відділ соціальної допомоги за адресою: м. Вол.-Волинський, вул. Ковельська, 173 тел. 2-09-90

    До відома жителів району, одержувачів житлових субсидій

    Громадянин, якому призначено субсидію, зобов’язаний протягом місяця  поінформувати  управління соціального захисту населення райдержадміністрації, шляхом подання відповідних документів про:

    -  зміни у складі  зареєстрованих у житловому приміщенні  (будинку)  осіб (народження, смерть, зміна місця проживання, тощо),  (орендарі  -  про  осіб, які фактично проживають);

    - зміну  їх   соціального   статусу (встановлення або припинення пільг);

    - зміни у переліку отримуваних житлово-комунальних    послуг,   умов   їх   надання, або  надавачів цих  послуг;

    - купівлю  товарів  або оплату послуг, зокрема, купівлю земельної ділянки, квартири (будинку), автомобіля,    транспортного   засобу   (механізму),  будівельних матеріалів,  інших  товарів  довгострокового  вжитку  або  оплати послуг  з будівництва, ремонту квартири (будинку) або автомобіля, транспортного   засобу  (механізму),  телефонного  (в  тому  числі мобільного)  зв'язку,  крім  житлово-комунальних  послуг  у межах соціальної  норми  житла  та  соціальних  нормативів  користування житлово-комунальними  послугами  та медичних послуг, пов'язаних із забезпеченням  життєдіяльності,  на  суму,  яка  на  дату  купівлі (оплати) перевищує 50 тис. гривень.

    Управління соціального захисту населення РДА

    Допомога одиноким матерям: що змінилось?

    Прийнята постанова КМУ № 1181 від 25.12.2015 року "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України" внесла зміни в систему надання допомоги матерям-одиначкам.

    Зазначеним нормативно-правовим актом з 1 січня 2016 року передбачено:

    - Надання допомоги на дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, у розмірі, що дорівнює різниці між 50 відсотками прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців.

    Тимчасова допомога призначається кожні шість місяців, починаючи з місяця, в якому подано заяву з усіма необхідними документами.

    У разі якщо до заяви не додано всі необхідні документи, орган соціального захисту населення повідомляє отримувача про те, які документи повинні бути подані протягом місяця.

    Рішення про призначення або відмову в призначенні тимчасової допомоги приймається органом соціального захисту населення протягом 10 календарних днів після надходження всіх необхідних документів.

    - Скасування гарантованого розміру допомоги на дітей одиноким матерям (30% прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку) і надання такої допомоги у розмірі, що дорівнює різниці між 100 відсотками прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців.

    Якщо одинокі матері  звернулися за продовженням допомоги з урахуванням доходу в 2015 році і період виплати доводиться на 2016 рік, виплата допомоги таким особам з урахуванням підвищеного розміру триває до закінчення періоду призначення без їх звернення до управління соціального захисту населення.

    З метою соціального захисту дітей, які виховуються одинокими батьками Урядовим рішенням збережено право на отримання з 1 січня 2016 допомоги на дітей одиноким матерям та тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, особам, які звернуться за її продовженням за новими умовами в період з січня по березень 2016 року. 

    Такі громадяни, що проживають у Володимир-Волинському районі, повинні заповнити заяву та декларацію про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім'ї) за 6 місяців (липень-грудень 2015 року)  та подати до управління соціального захисту населення Володимир-Волинської РДА за адресою вул..Ковельська,173.

    Особам, які звернуться за призначенням допомоги вперше, вона буде призначатися з місяця звернення і доходи сім'ї будуть визначатися за 6 міс

        За довідками звертатись по телефону 2-09-90.

     

    Переглядів 3162 Останнє редагування Понеділок, 27 листопада 2017 16:11
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Володимир-Волинська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Володимир-Волинській райдержадміністрації.
    Адреса: 44700, м.Володимир-Волинський, вул. Небесної Сотні, 3, т.24467, E-mail: post@vvadm.gov.ua
    © 2014 vvadm.gov.ua