24 серпня 2017 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Діяльність райдержадміністрації
Прес-центр
Район сьогодні
  • Розпорядчі документи
  • Регуляторна політика
    Публічна інформація
    Інформація з установ району
    Оголошення
    Програми та стратегії району
    Виконання програм та стратегій
  • Децентралізація влади
  • Самоорганізація населення
  • Вивчення громадської думки
  • Очищення влади
  • Перелік земельних ділянок
  • Електронне звернення
  • Вакансії державної служби
  • Інвестиційний довідник

    АРХІВ НОВИН

    « Серпень 2017 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
      1 2 3 4 5 6
    7 8 9 10 11 12 13
    14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27
    28 29 30 31      

    a1 14ombr

    zhniva1

    Десантні війська

     

    Три роки нової України

    Брошура про права і пільги для учасників АТО та членів їх сімей - підстави та порядок отримання, рекомендації, довідкова інформація

    Відеоінструкція з отримання електронної виписки з ЄДР

    Нова програма бізнес-стажування для фахівців з України за напрямом "Енергоефективність і відновлювальні джерела енергії у цивільному і комерційному будівництві"

     Допомога внутрішньо переміщеним особам та постраждалим, які знаходяться в складних життєвих обставинах

    Виплата одноразової грошової допомоги громадянам району, які вступають на військову службу за контрактом

    Методичні рекомендацій з питань запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, а також прирівняних до них осіб

    Інформація по Держенергоефективності (постійно оновлюється)

    Інформація управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області

    Правила реєстрації місця проживання

    Працює "телефон довіри" Держаудитслужби

    Електронний сервіс, за допомогою якого можна сповіщати про виявлені стихійні сміттєзвалища

    Виступ Президента на засіданні Ради національної безпеки та оборони

    МІНСОЦПОЛІТИКИ ПОСИЛЮЄ РОБОТУ З ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ

    ВІЙСЬКОВА СЛУЖБА ЗА КОНТРАКТОМ – ВИБІР СПРАВЖНІХ ПАТРІОТІВ (ВДВ)

    Зупинимо дитяче жебракування разом

    Зупинимо торгівлю людей разом

    Понеділок, 05 травня 2014 16:19

    Запобігання проявам корупції

    АНТИКОРУПЦІЙНІ НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ АКТИ

    Закон України "Про запобігання корупції"

    РОЗПОРЯДЖЕННЯ ГОЛОВИ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ ЩОДО ЗАПОБІГАННЯ ПРОЯВАМ КОРУПЦІЇ

    Розпорядження голови райдержадміністрації від 16.10.2013 №346  «Про затвердження Програми щодо запобігання і протидії корупції у Володимир-Волинському районі на 2013-2015 роки»

    Розпорядження голови райдержадміністрації від 11.07.2013 №249  «Про заходи щодо мінімізації можливості виникнення конфлікту інтересів державних службовців та врегулювання у разі його виникнення»

    Розпорядження голови райдержадміністрації від 20.04.2012 №179 «Про затвердження районного плану заходів та організації контролю за виконанням постанови Кабінету Міністрів України від 28 листопада 2011 року №1240 «Про затвердження Державної програми щодо запобігання і протидії корупції на 2011-2015 роки» на 2012-2015 роки

    Розпорядження голови райдержадміністрації від 30.11.2009 №533 «Про стан виконання вимог Закону України «Про боротьбу з корупцією» в районі»

    Розпорядження голови райдержадміністрації від 14.01.2008 №15 «Про заходи щодо профілактики корупційних діянь серед державних службовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування місцевих органів влади на 2008-2009 роки»

    Розпорядження голови райдержадміністрації від 08.01.2014 № 2 «Про уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції в райдержадміністраці»

    Відповідальність за корупційні правопорушення

    18 травня 2013 року набрав чинності Закон України від 18.04.2013 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо приведення національного законодавства у відповідність із стандартами Кримінальної конвенції про боротьбу з корупцією»

     Ці зміни стосуються положень Кодексу України про адміністративні правопорушення та Кримінального кодексу України щодо відповідальності за корупційні правопорушення.

     Відповідно до ст.21 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» за вчинення корупційних правопорушень особи притягаються до кримінальної, адміністративної, цивільно-правової та дисциплінарної відповідальності.

     Відомості про осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень, у триденний строк з дня набрання відповідним рішенням суду законної сили заносяться до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення.

     Особи, яких притягнуто до кримінальної або адміністративної відповідальності за корупційні правопорушення підлягають звільненню з відповідних посад у триденний строк з дня отримання органом державної влади чи місцевого самоврядування, підприємством, установою, організацією копії відповідного судового рішення, яке набрало законної сили.

     Корупційні правопорушення, за які наступає адміністративна відповідальність  визначені главою 13-А Кодексу України про адміністративні правопорушення, яка має назву «Адміністративні корупційні правопорушення» і до них відносяться:

    Стаття 172-4 Порушення обмежень щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності

    Стаття 172-5 Порушення встановлених законом обмежень щодо одержання дарунка (пожертви)

    Стаття 172-6 Порушення вимог фінансового контролю

    Стаття 172-7 Порушення вимог щодо повідомлення про конфлікт інтересів

    Стаття 172-8 Незаконне використання інформації, що стала відома особі у зв'язку з виконанням службових повноважень

    Стаття 172-9 Невжиття заходів щодо протидії корупції

     За такі правопорушення передбачене покарання у вигляді штрафу.

     До 18.05.2013 року до цієї глави також входили ст.172-2 «Порушення обмежень щодо використання службового становища» та 172-3 «Пропозиція або надання неправомірної вигоди».

     З 18.05 2013 року ст.172-2 та 172-3 з КУпАП виключені. Внесені зміни до Кримінального кодексу (до статей, які передбачали відповідальність за хабарництво).

     Статтю 368 викладено в такій редакції:

     Стаття 368. Прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою.

     Ця стаття складається з 5 частин, передбачає відповідальність за  прийняття службовою особою пропозиції чи обіцянки надати їй  або третій особі неправомірну вигоду за вчинення чи невчинення такою службовою  особою в інтересах того, хто пропонує або обіцяє неправомірну  вигоду, чи в інтересах третьої особи будь-якої дії з використанням наданої їй влади чи службового становища та за одержання такої вигоди.

     В залежності від розміру вигоди та займаної посади залежить розмір покарання, яке у першій частині визначене у розмірі штрафу від  семисот  п’ятдесяти до однієї тисячі неоподатковуваних   мінімумів   доходів  громадян (12 750 грн – 17 000 грн)  або  виправними роботами на строк від одного до двох років, а у п’ятій частині  позбавленням волі на строк від восьми до дванадцяти років  з  позбавленням  права  обіймати  певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією майна.

     Внесені зміни до ст.368-3, яка передбачає  відповідальність за підкуп службової особи юридичної особи приватного права незалежно від  організаційно-правової форми, тобто за пропозицію  службовій  особі  юридичної  особи  надати їй або третій  особі неправомірну вигоду, а так само надання такої вигоди за  вчинення зазначеною службовою особою дій чи її бездіяльність з використанням   наданих  їй  повноважень  в  інтересах  того,  хто пропонує чи надає таку вигоду, або в інтересах третьої особи та отримання такої вигоди.

     Стаття 368-4 передбачає відповідальність за підкуп особи, яка надає публічні послуги, тобто пропозиція  аудитору,  нотаріусу, оцінювачу, іншій особі, яка   не   є  державним  службовцем чи  посадовою  особою  місцевого самоврядування,  але  здійснює  професійну діяльність, пов’язану з наданням   публічних   послуг,   у  тому  числі  послуг  експерта, арбітражного  керуючого,  незалежного посередника, члена трудового арбітражу,  третейського  судді  (під  час виконання цих функцій), надати  йому/їй  або  третій особі неправомірну вигоду, а так само надання  такої  вигоди  за  вчинення  особою,  яка  надає публічні послуги,  дій  або  її  бездіяльність  з  використанням наданих їй повноважень  в  інтересах того, хто пропонує чи надає таку вигоду, або в інтересах третьої особи  та за одержання такої вигоди.

     Стаття 369 викладена у такій редакції: «Пропозиція або надання неправомірної вигоди службовій особі»

     Ця стаття складається з 6 частин передбачає відповідальність особи за  пропозицію службовій  особі  надати  їй або третій особі неправомірну  вигоду  за вчинення чи невчинення службовою особою в інтересах  того, хто пропонує або обіцяє неправомірну вигоду, чи в інтересах  третьої  особи будь-якої дії з використанням наданої їй влади чи службового становища  та за надання такої вигоди. 

     Обтяжуючими обставинами у цій статті є повторне діяння, вчинене за попередньою змовою групою осіб, організованою групою осіб чи її учасником.

     Відповідальність згідно цієї статті залежить також від посади, яку займає службова особа, якій пропонують вигоду і визначена штрафом від   двохсот  п’ятдесяти  до  п’ятисот неоподатковуваних  мінімумів  доходів  громадян  або  громадськими роботами  на строк від ста шістдесяти до двохсот сорока годин, або обмеженням волі на строк до двох років у першій частині до позбавленням  волі  на  строк  від п’яти до десяти років з конфіскацією майна або без такої.

     Частиною 6 цієї статті передбачено, що особа,  яка  пропонувала,  обіцяла чи надала неправомірну вигоду,   звільняється  від  кримінальної  відповідальності,  якщо стосовно  неї були вчинені дії щодо вимагання неправомірної вигоди і  після пропозиції, обіцянки чи надання неправомірної вигоди вона до  повідомлення їй про підозру у вчиненні нею злочину добровільно заявила про те, що сталося, органу, службова особа якого згідно із законом має право повідомляти про підозру.

                У новій редакції викладена ст.370 яка має назву  «Провокація підкупу» і передбачає відповідальність за провокацію  підкупу,  тобто  свідоме  створення службовою особою  обставин  і  умов, що зумовлюють пропонування, обіцянку чи надання неправомірної вигоди або прийняття пропозиції, обіцянки чи одержання  такої  вигоди,  щоб потім викрити того, хто пропонував, обіцяв, надав неправомірну вигоду або прийняв пропозицію, обіцянку чи одержав таку вигоду. 

    Викладена також у новій редакції ст.354 «Підкуп працівника державного підприємства, установи чи організації», яка передбачає відповідальність за пропозицію чи обіцянку працівнику державного підприємства, установи  чи  організації, який не є службовою особою, надати йому або  третій  особі  неправомірну  вигоду, а так само за надання такої вигоди  за  вчинення  чи  невчинення  працівником  будь-яких дій з використанням  становища,  яке  він  займає, в інтересах того, хто пропонує,  обіцяє  чи  надає  таку вигоду, або в інтересах третьої особи.  

    Довідка

    Про стан виконання Закону України «Про запобігання корупції»

    (колегія райдержадміністрації у грудні 2016 року)

    14 жовтня 2014 року прийнятий  ЗУ «Про запобігання корупції», який введений у дію 26.04.2015 з метою комплексного реформування системи запобігання корупції у відповідності до міжнародних стандартів та успішних практик іноземних держав.

    Відповідно до вимог законів України ,,Про запобігання корупції”, «Про очищення влади»,  «Про державну службу», постанов Кабінету Міністрів України «Про засади державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційної стратегії) на 2014-2017 роки»,«Про затвердження спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком»райдержадміністрацією протягом 2016 року проводилася відповідна робота.

    Для забезпечення виконання Закону України «Про очищення влади»  головою райдержадміністрації прийнято розпорядження від  04 березня 2015 року №75 «Про проведення перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади».

    За результатами проведених перевірок встановлено, що до державних службовців райдержадміністрації у 2016 році не застосовувалися заборони, передбачені частиною 3 і 4 статті 1 Закону України «Про очищення влади», зокрема, заборона обіймати свої посади.

    Одночасно із Законом України «Про державну службу» набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби» від 25 березня 2016 р. № 246. 

    За звітний період оголошено 9 конкурсів на зайняття вакантних посад державної служби, з них проведено 6.

    При прийомі на державну службу дотримуються умови конкурсного відбору, одним із критеріїв оцінювання при цьому є знання антикорупційного законодавства, а також проводиться бесіда з кандидатами з питань службової діяльності. Важливим аспектом в роботі на напрямку профілактики та запобігання корупції є заходи, спрямовані на покращення якості підбору претендентів на посади державних службовців.

    Претендентів на посади державних службовців в обов’язковому порядку начальник відділу організаційної роботи та управління персоналом апарату райдержадміністрації ознайомлює з Попередженням про встановлені законодавством України обмеження для державних службовців та із Загальними правилами поведінки державного службовця.

    На колегіях, нарадах, навчаннях апарату райдержадміністрації  запроваджений обов’язковий періодичний розгляд питань комплексного виконання антикорупційного законодавства, законодавства про державну службу, заходів щодо запобігання проявам корупції та реагування на них, забезпечення вжиття заходів щодо мінімізації можливості виникнення конфлікту інтересів державних службовців та врегулювання у разі його виникнення.

    Працівники райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування постійно проходять навчання та перепідготовку в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій.

    У 2016 році пройшли навчання 5 державних службовців за програмами тематичних  семінарів.

    Запроваджено проведення внутрішніх навчань з питань запобігання і протидії проявам корупції в органах державної влади та місцевого самоврядування, а також забезпечено ґрунтовне вивчення положень Закону України “Про запобігання корупції”.

    У райдержадміністрації функціонує система електронного документообігу.

    З метою забезпечення результативного, своєчасного та якісного виконання доручень органів державної влади вищого рівня, а також вчасного прийняття власних рішень, ведеться реєстрація вхідної кореспонденції, отриманої через електронну пошту, в системі електронного документообігу та вихідної кореспонденції.

     Також, райдержадміністрацією впроваджено реєстрацію власних рішень в зазначеній вище системі. Всі розпорядження, затверджені головою райдержадміністрації, реєструються загальним відділом в системі електронного документообігу з подальшим їх опублікуванням на сайті райдержадміністрації для ознайомлення громадськості з ними.

    На виконання Закону України «Про адміністративні послуги» від 06 вересня 2012 року, доручень Президента, уряду України та обласної державної адміністрації працює багатофункціональний Центр надання адміністративних послуг. Зазначена робота дозволяє зменшити кількість безпосередніх контактів юридичних та фізичних осіб з чиновниками, що в свою чергу, сприяє зменшенню можливості виникнення конфлікту інтересів та, в кінцевому варіанті, значному зниженню корупційних ризиків у сфері дозвільних процедур.

    З метою реалізації положень Закону України ”Про доступ до публічної інформації”  від 13 січня 2011 року, Указу Президента України від 05 травня 2011 року № 547 «Про питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» розпорядженням голови райдержадміністрації від 18 липня 2011 року № 342 затверджено Порядок доступу до публічної інформації, розпорядником якої є районна державна адміністрація, та форму запиту на інформацію.

    Щодо відкритості і прозорості функціонування районної державної адміністрації, реалізації конституційних прав громадян в інформаційній сфері та на веб-сайті райдержадміністрації розміщено інформацію про керівництво району, структуру райдержадміністрації, оновлюється інформація про наявні вакансії в апараті, структурних підрозділах райдержадміністрації, подається інформація про проведення конкурсів у райдержадміністрації.

    При райдержадміністрації створена громадська рада, до компетенції якої входить обговорення проектів рішень, розпоряджень та програм райдержадміністрації. Склад громадської ради  затверджений розпорядженням голови районної державної адміністрації від 13 квітня 2016 року № 144. На засіданні громадської ради утворена робоча група , до якої увійшли представники інститутів громадянського суспільства району. У засобах масової інформації оприлюднюються матеріали, пов’язані з антикорупційною діяльністю райдержадміністрації.

    Для забезпечення інформаційного зв’язку з громадянами у питаннях діяльності органів влади щодо боротьби з корупцією з керівництвом району забезпечений прямий телефонний зв'язок та функціонує “телефон довіри” згідно з розпорядженням голови районної державної адміністрації від 21 листопада № 455.

    Райдержадміністрацією забезпечено невідкладний розгляд звернень підприємств, установ та організацій, фізичних осіб – підприємців і громадян щодо фактів корупції. За звітний період до райдержадміністрації не надходили вище вказані звернення.

    Проводиться аналіз стану виконання та практичної реалізації положень Закону України “Про запобігання корупції”, удосконалюються існуючі внутрішні механізми контролю, що сприяють запобіганню та виявленню корупційних правопорушень, а також надаються пропозиції щодо вдосконалення антикорупційних заходів.

    На колегіях та службових нарадах у райдержадміністрації розглядаються питання щодо попередження правопорушень і зловживань у бюджетній сфері.

                 Особлива увага приділяється застосуванню окремих положень ЗУ «Про запобігання корупції» стосовно заходів фінансового контролю (розділ VII статті з 45 по 52-1 ) – це реєстр е-декларацій чиновників, який вестиме Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК). Закон передбачає впровадження принципово нового підходу до декларування майна, доходів, видатків та фінансових зобов’язань декларантів.

    Цей підхід включає в себе значно ширший перелік відомостей, які повинні бути зазначені у декларації та подання цих відомостей через онлайн форму на веб-сайті НАЗК.

    НАЗК 10 червня 2016 року прийнято рішення № 2 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 липня 2016 року за № 958/29088, із змінами) про початок роботи системи електронного декларування з 1 вересня 2016 року.            Система електронного декларування запроваджується в два етапи.

    Перший етап (початок з 00 годин 00 хвилин 01 вересня 2016 року - 31 жовтня 2016 року) - щорічні декларації за 2015 рік подали високопосадовці.

    Другий етап (з 00 годин 00 хвилин 01 січня 2017 року – 01 квітня 2017 року) – подають всі інші суб’єкти декларування.

              У зв’язку з цим прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 17 жовтня 2016 № 401 "Про забезпечення подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування".

             Тому, важливим є навики користування електронними засобами подання таких декларацій, а   також  забезпечення  належного   рівня  знань  посадовими 

    особами структурних підрозділів та апарату райдержадміністрації відповідних положень антикорупційного законодавства.

    Районна державна адміністрація і в подальшому, в межах наданих повноважень, проводитиме роботу з практичної реалізації вимог нормативно-правових актів антикорупційного спрямування, підвищення рівня правової свідомості державних службовців.


             Інформацію про стан виконання Закону України “Про запобігання корупції” взяти до відома.

    Довідка

    Про стан виконання Закону України «Про засади запобігання корупції» (колегія райдержадміністрації 26 листопада 2015 року)

             З метою реалізації державної політики з питань подолання корупції, профілактики та попередження причин і умов, які сприяють проявам корупції та іншим неправомірним діянням, а також відповідно до вимог Законів України «Про засади запобігання і протидії корупції», «Про запобігання корупції», який вступив у дію 26 квітня,  «Про державну службу», постанови Кабінету Міністрів України від 4 вересня 2012 року №706 «Питання запобігання і виявлення корупції» райдержадміністрацією протягом 2015 року проводилась відповідна робота.   

             Розпорядженням голови райдержадміністрації від 16 жовтня 2013 року за №346 затверджена Програма щодо запобігання і протидії корупції у Володимир-Волинському районі на 2013-2015 роки.

    Розпорядженням голови райдержадміністрації від 8 січня 2014 року №2 (із змінами внесеними розпорядженням від 23.10.2014 №357) визначена уповноважена особа з питань запобігання та протидії корупції в райдержадміністрації. Такою особою визначена начальник юридичного відділу, а у разі відсутності – провідний спеціаліст.

             У структурних підрозділах наказами керівників визначені уповноважені особи  з питань запобігання та виявлення корупції та затверджені відповідні  положення. 

             Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 30 січня 2013 року №61 «Питання проведення антидискримінаційної  експертизи та громадської антидискримінаційної експертизи проектів нормативно-правових актів» юридичним відділом забезпечується проведення антидискримінаційної експертизи проектів розпоряджень, які є нормативно-правовими актами. У 2015 році головою райдержадміністрації прийнято 7 розпоряджень, які є нормативно-правовими актами.

             На виконання п.6 ст.12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» уповноваженою особою у квітні здійснена перевірка своєчасності подання декларацій, в результаті якої встановлено, що усі суб’єкти декларування вчасно подали декларації, а також здійснена перевірка декларацій на наявність конфлікту інтересів, яка полягає у порівнянні службових обов’язків суб’єкта декларування з його та членів його сім’ї фінансовими інтересами.  Фактів виявлення конфлікту інтересів не встановлено.

                Для перевірки достовірності зазначених у декларації відомостей, яка здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, усі подані державними службовцями декларації були надіслані до Державної фіскальної служби України.

       З початком роботи системи подання та оприлюднення декларацій відповідно до Закону України «Про запобігання корупції», тобто, шляхом заповнення декларацій про доходи  на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції усі перевірки декларацій будуть здійснюватись  Національним агентством.

                Відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від 04.03.2015 №75 «Про проведення перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади» в районній державній адміністрації проведена перевірка, передбачена Законом України «Про очищення влади» стосовно керівника апарату райдержадміністрації, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та їхніх заступників, структурних підрозділів апарату райдержадміністрації, директора районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді  та посадових осіб апарату райдержадміністрації та структурних підрозділів райдержадміністрації.

             На даний момент опрацьовані відповіді, що надійшли від органів перевірки та підготовлені довідки про результати перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади» щодо керівника апарату та начальників структурних підрозділів райдержадміністрації.

             За результатами перевірки встановлено, що заборони, передбачені частинами 3 і 4 ст.1 Закону «Про очищення влади» до працівників райдержадміністрації не застосовувались; відомості щодо наявності майна (майнових прав) та відповідність вартості майна (майнових прав), вказаного (вказаних) у декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, подані за минулий рік є достовірними.   

             Прийняття на посади посадових осіб райдержадміністрації здійснюється за результатами конкурсного відбору. Протягом 2015 року проведено 1 конкурс, прийнято на посаду 2 працівників, 1 по переводу, 1 – за результатами конкурсу.     

    З метою покращення умов отримання фізичними і юридичними особами адміністративних послуг в районі поліпшено організаційні засади надання таких послуг, зокрема, згідно графіка роботи ЦНАПу, прийом громадян адміністраторами райдержадміністрації у будні дні  здійснюється до 20-00, а також проводиться у суботу. Створено належні умови у приміщеннях, призначених для прийому громадян, забезпечено вільний та зручний доступ до адміністратора осіб літнього віку та осіб з обмеженими фізичними можливостями. Станом на 15 листопада ЦНАПом  надано 5107 послуг. 

    Забезпечене функціонування у мережі Інтернет веб-сторінки райдержадміністрації з інформацією про центр надання адміністративних послуг, перелік та  порядок надання відповідних адміністративних послуг. Станом на 15 листопада до переліку адміністративних послуг, що надаються ЦНАПом  райдержадміністрації, включено 60  послуг. З 1 січня наступного року УНАПом також будуть прийматись заяви від громадян про реєстрацію нерухомого майна та від юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про реєстрацію та внесення відомостей до Єдиного державного реєстру осіб та фізичних осіб-підприємців.

    З метою удосконалення роботи із зверненнями громадян, запровадження дієвого механізму зворотного зв’язку з громадськістю щодо повідомлень про факти корупційних правопорушень,  оперативного реагування на порушені питання, в райдержадміністрації постійно проводиться телефонна «гаряча лінія» з головою  райдержадміністрації. Особливої активності громадян при проведенні прямої телефонної лінії не спостерігається.

    Розпорядженням голови райдержадміністрації від 13.12.2011 №724 в райдержадміністрації створено громадську приймальню з надання безоплатної правової допомоги. Щоденну роботу громадської приймальні організовують працівники юридичного відділу шляхом надання консультацій з правових питань. Найчастіше громадяни звертаються по питаннях права на спадщину, оформлення спадщини, земельних питань та оформлення різних документів, а останнім часом і субсидій. Робота громадської приймальні забезпечена. 

    Станом на 15 листопада на адресу райдержадміністрації надійшло 436 звернень громадян. Звернень щодо неправомірних чи незаконних дій чи бездіяльності  працівників райдержадміністрації не надходило.   

       Для забезпечення відкритості та прозорості в роботі органів виконавчої влади, створення більш ефективного механізму залучення  громадськості до процесу прийняття рішень, врахування думки громадськості на офіційному веб-сайті райдержадміністрації існують рубрики і підрубрики, які регулярно та оперативно наповнюються.

       На сайті райдержадміністрації розміщена рубрика «Запобігання проявам корупції», яка постійно поновлюється.  

       Працівники райдержадміністрації постійно підвищують свою кваліфікацію на базі Волинського обласного центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій по питаннях запобігання корупції.   

       Протягом 2015 року посадові особи райдержадміністрації до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень не притягались.

       Інформація з Володимир-Волинського міського суду протягом 2015 року про вчинення корупційних правопорушень іншими посадовими особами на адресу райдержадміністрації не надходила.

     

    Довідка

    Про стан виконання Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» (колегія райдержадміністрації 27 листопада 2014 року)

    З метою реалізації державної політики з питань подолання корупції, профілактики та попередження причин і умов, які сприяють проявам корупції та іншим неправомірним діянням, а також відповідно до вимог Законів України «Про засади запобігання і протидії корупції» та «Про державну службу», постанови Кабінету Міністрів України від 4 вересня 2012 року №706 «Питання запобігання і виявлення корупції» райдержадміністрацією протягом 2014 року проводилась відповідна робота.   

             Розпорядженням голови райдержадміністрації від 16 жовтня 2013 року №346 затверджена Програма щодо запобігання і протидії корупції у районі на 2013-2015 роки.

             Розпорядженням голови райдержадміністрації від 11 липня 2013 року затверджені заходи щодо мінімізації можливості виникнення конфлікту інтересів осіб, уповноважених на виконання функцій держави, та врегулювання конфлікту інтересів у разі його виникнення. 

             Розпорядженням голови райдержадміністрації від 8 січня 2014 року №2 визначена уповноважена особа з питань запобігання та протидії корупції в райдержадміністрації.

             У структурних підрозділах наказами керівників визначені уповноважені особи  з питань запобігання та виявлення корупції та затверджені відповідні  положення. 

             Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 30 січня 2013 року №61 «Питання проведення антидискримінаційної  експертизи та громадської антидискримінаційної експертизи проектів нормативно-правових актів» юридичним відділом забезпечується проведення антидискримінаційної експертизи проектів розпоряджень, які є нормативно-правовими актами.

             На виконання п.6 ст.12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» уповноваженою особою у квітні здійснена перевірка своєчасності подання декларацій, в результаті якої встановлено, що усі суб’єкти декларування вчасно подали декларації.

             На виконання Наказу Мін’юсту України від 20.05.2014, який зареєстрований у Мін’юсті 5 червня 2014 року (набрав чинності 20 червня  2014 року) «Про затвердження Порядку здійснення логічного та арифметичного контролю декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру» заведений журнал реєстрації здійснення контролю декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру.

             Починаючи з 20 червня 2014 року проведено 3 перевірки логічного та арифметичного контролю декларацій: 1 працівник звільнився та 2 були призначені на посаду. За результатами логічного та арифметичного контролю помилки щодо зазначених у декларації відомостей не виявлені.      

    Прийняття на посади посадових осіб райдержадміністрації здійснюється за результатами конкурсного відбору, а також забезпечується організація спеціальної перевірки осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних з виконанням функцій держави. Протягом 2014 року прийнято на посаду 2 працівника апарату райдержадміністрації та 1 начальника структурного підрозділу.

    З метою покращення умов отримання фізичними і юридичними особами адміністративних послуг в районі поліпшено організаційні засади надання таких послуг, зокрема, згідно графіка роботи ЦНАПу, прийом громадян адміністраторами райдержадміністрації у будні дні  здійснюється до 20-00, а також проводиться у суботу. Створено належні умови у приміщеннях, призначених для прийому громадян, забезпечено вільний та зручний доступ до адміністратора осіб літнього віку та осіб з обмеженими фізичними можливостями. Станом на 20 листопада ЦНАПом  надано 1287 послуг. 

    Забезпечене функціонування у мережі Інтернет веб-сторінки райдержадміністрації з інформацією про центр надання адміністративних послуг, перелік та  порядок надання відповідних адміністративних послуг. Станом на 20 листопада до переліку адміністративних послуг, що надаються ЦНАПом  райдержадміністрації, включено 80 послуг.

    З метою удосконалення роботи із зверненнями громадян, запровадження дієвого механізму зворотного зв’язку з громадськістю щодо повідомлень про факти корупційних правопорушень,  оперативного реагування на порушені питання, в райдержадміністрації постійно проводиться телефонна «гаряча лінія» з головою, першим заступником та керівником апарату райдержадміністрації.

    Розпорядженням голови райдержадміністрації від 13.12.2011 №724 в райдержадміністрації створено громадську приймальню з надання безоплатної правової допомоги. Щоденну роботу громадської приймальні організовують працівники відділу шляхом надання консультацій з правових питань. Найчастіше громадяни звертаються по питаннях права на спадщину, оформлення спадщини, земельних питань та оформлення різних документів. Робота громадської приймальні забезпечена. 

    Станом на 20 листопада на адресу райдержадміністрації надійшло 507 звернень громадян. Звернень щодо неправомірних чи незаконних дій працівників райдержадміністрації не надходило.   

    Для забезпечення відкритості та прозорості в роботі органів виконавчої влади, створення більш ефективного механізму залучення  громадськості до процесу прийняття рішень, врахування думки громадськості на офіційному веб-сайті райдержадміністрації існують рубрики і підрубрики, які регулярно та оперативно наповнюються.

    Зокрема, з метою публічного обговорення громадськістю важливих соціально-економічних і суспільно-політичних питань на веб-сторінці та в міськрайонній газеті «Слово Правди» розміщуються проекти розпоряджень та регуляторних актів для громадського обговорення, вивчається громадська думка щодо зазначених проектів нормативно-правових актів. Кожний охочий має можливість висловити свої пропозиції та зауваження до проектів.

    Протягом 2014 року до посадові особи райдержадміністрації  не притягались до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень.

    За інформацією Володимир-Волинського міського суду протягом 2014 року до адміністративної відповідальності у вигляді штрафу за вчинення корупційних правопорушень притягнуті 2 депутати сільських рад на підставі ст.176-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення за порушення вимог фінансового характеру – неподання декларації про доходи та 1 голова дільничної виборчої комісії на підставі ч.2 ст.175-5 КУпАП (обмеження щодо одержання дарунка).    

     На підставі викладеного та з метою покращення роботи щодо запобігання і протидії корупційним проявам серед державних службовців та інших осіб, уповноважених на виконання функцій держави, пропоную керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, Устилузькому міському, сільським головам:

    - на нарадах при керівниках або засіданнях виконкомів розглянути стан роботи із запобігання і протидії корупції;

             - інформацію Про стан виконання Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» взяти до відома.

    Переглядів 1867 Останнє редагування Четвер, 20 липня 2017 11:38
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Володимир-Волинська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Володимир-Волинській райдержадміністрації.
    Адреса: 44700, м.Володимир-Волинський, вул. Небесної Сотні, 3, т.24467, E-mail: post@vvadm.gov.ua
    © 2014 vvadm.gov.ua