18 грудня 2017 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Діяльність райдержадміністрації
Прес-центр
Район сьогодні
  • Розпорядчі документи
  • Регуляторна політика
    Публічна інформація
    Інформація з установ району
    Оголошення
    Програми та стратегії району
    Виконання програм та стратегій
  • Децентралізація влади
  • Самоорганізація населення
  • Вивчення громадської думки
  • Очищення влади
  • Перелік земельних ділянок
  • Електронне звернення
  • Вакансії державної служби
  • Інвестиційний довідник

    АРХІВ НОВИН

    « Грудень 2017 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
            1 2 3
    4 5 6 7 8 9 10
    11 12 13 14 15 16 17
    18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31

    BPD

    Середа, 07 травня 2014 10:57

    Володимир-Волинська об'єднана державна податкова інспекція інформує

    ГРАФІК ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

         

    Щодо відпрацювання СГД, які за даними звітності 1-ДФ нараховували зарплату працівникам в розмірах менше 3200 грн.

     

              Вол.-Волинською ОДПІ проведено аналіз вжитих заходів щодо відпрацювання СГД, які за даними звітності 1-ДФ нараховували заробітну плату працівникам в розмірах менше 3200 грн.

              За результатами аналізу 1-ДФ за 1 кв. 2017 року по Вол.-Волинському району задекларували заробітну плату працівникам, які перебували в трудових відносинах повний місяць в розмірах нижче законодавчо встановленого розміру – 56 СГД (38- юридичних осіб та 18 фізичних осіб). За 2 кв. 2017 року задекларували заробітну плату працівникам, які перебували в трудових відносинах повний місяць в розмірах нижче законодавчо встановленого розміру – 48 СГД (30- юридичних осіб та 18 фізичних осіб).

             З метою недопущення фактів нарахування зарплати нижче законодавчо встановленого розміру, залучення додаткових резервів надходження коштів зі сплати податку на доходи фізичних осіб, військового збору, єдиного внеску було проведено заслуховування вищевказаних платників. Так по проведеному аналізу звітності за 1кв. 2017 року було проведено співбесіду з 56 СГД ,100 відс. (заслухано на робочій групі у РДА та в ОДПІ). В резальтаті 22 СГД, або 39 відс. підвищило рівень середньої зарплати до рівня мінімальної зарплати. По проведеному аналізу звітності за 2кв. 2017 року було проведено співбесіду з 48 СГД ,100 відс. (заслухано на робочій групі у РДА та в ОДПІ). В резальтаті 11 СГД, або 23 відс. підвищило рівень середньої зарплати до рівня мінімальної зарплати.         

     

    ГРАФІК ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ

     громадян посадовими особами

    Володимир-Волинської ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області

    № п/п

    Прізвище, ім’я, по-батькові посадової особи

     

    Посада

    Дні та години прийому

    1.

    Ліщинська Ольга Леонідівна

    Начальник Володимир - Волинської ОДПІ

    I   та III середа

    місяця

    з 10.00 - 12.00

    2.

    Левчук Оксана Андріївна

    Перший заступник начальника Володимир - Волинської ОДПІ

    I,II та IV середа  місяця,

    з 14.00 до 16.00

    3.

    Фєдіна

    Наталія Миколаївна

    Заступник начальника –начальник Локачинського відділення

    II та IV вівторок

    з 11.00 до 13.00

    4.

    Денисенко

    Володимир Іванович

    Заступник начальника –начальник Нововолинського відділення

    І та ІII п’ятниця місяця

    з 9.00 до 13.00

    5.

    Дейнега

    Руслана Ярославівна

    Заступник начальника –начальник Горохівського відділення

    II та IV четвер  місяця

    з 14.00 до 16.00

    6.

    Демосюк

    Сергій Олексійович

    Заступник начальника –начальник Іваничівського відділення

    II та IV п’ятниця місяця

    з 9.00 до 13.00

    7.

    За посадою

    Завідувач сектору податків  і зборів з фізичних осіб

    Понеділок

     14.00 до 18.00

    8.

    За посадою

    Начальник відділу обслуговування платників

    Середа

    з 14.00 до 18.00

    9.

    За посадою

    Головний державний інспектор по роботі з персоналом

    Вівторок

    з 14.00 до 18.00

    10.

    За посадою

    Головний державний  інспектор з питань матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури

    Понеділок

     14.00 до 18.00

     

    Володимир-волинські податківці обстежили майже двісті місць здійснення реалізації підакцизної продукції

    Щоб впорядкувати торгівлю підакцизною групою товарів на території обслуговування Володимир-Волинської ОДПІ при органах місцевого самоврядування створено спеціальні комісії, які віднедавна щотижня здійснюють обстеження місць реалізації підакцизної груп товарів.

    Два тижні роботи таких комісій  у м. Володимир-Волинський  і Нововолинськ, а також у районах, що на території обслуговування Володимир-Волинської ОДПІ засвідчили, що підприємці, котрі пропонують споживачеві горілчаний та тютюновий товар не завжди дбають про придбання ліцензії, легалізацію найманих працівників та сплату податку на нерухоме майно. 

    Зокрема, із 42 об’єктів здійснення діяльності податківці в складі спеціальної комісії при Володимир-Волинській міській раді у семи підприємців виявили очевидну невідповідність між працевлаштованими працівниками та обсягам виконуваної роботи торговельних закладів. У 27 підприємницьких структур під час обстеження встановлено наявність нерухомого майна, на яке податок на нерухоме майно не нараховувався і не сплачувався.  Відтак, цим представникам бізнесу вже надіслано листи з рекомендаціями негайно привести свою діяльність до вимог чинного законодавства.

    Тим часом, у Володимир-Волинському районі із 26 об’єктів здійснення діяльності в 11 випадках встановлено факти невідповідності чисельності працюючих до реальних потреб торговельних закладів. А 20 бізнесменів володіють майном, але не декларують податок на нерухоме майно та, відповідно, його не сплачують.

    Такими ж недисциплінованими в питаннях офіційного працевлаштування виявилися окремі підприємці м. Нововолинськ.  Проведено 38 обстежень місць торгівлі. Новововолинські підприємці після діалогу з податківцями подали відомості про прийняття на роботу 19 найманих працівників.

    В Іваничівському районі зусиллями податківців легалізовано підприємницьку діяльність 9 осіб та працю 4 найманих працівників,  виявлено 6 фактів несплати податку на нерухомість.

     За результатами обстежень Локачинського району виявлено, що у 22 суб’єктів господарювання  відсутні підтверджуючі документи на право власності нерухомого майна та земельної ділянки на місці здійснення підприємницької діяльності. Таким представникам бізнесу надіслано листи щодо надання підтверджуючих документів.

    Як засвідчили обстеження 37 місць торгівлі на Горохівщині, місцеві підприємці теж допускають типові порушення. Зокрема, за рекомендаціями фахівців ДФС 16 підприємців оформили трудові відносини з 19 найманими працівниками, а один бізнесмен придбав роздрібні ліцензії на право торгівлі алкоголем і тютюном.

    У кожному районі є можливості  для залучення коштів в бюджети громад - у цьому переконують перші результати роботи спеціальних комісій, покликаних навести лад в місцях реалізації алкогольних напоїв та тютюнових виробів. В ГУ ДФС у Волинській області пропонують до роботи таких комісій залучити не лише спеціалістів, посадовців, а й представників громадськості, активна громадянська позиція яких поряд з висновками фахівців  сприятиме повній детінізації ринку підакцизу. Відтак, споживач отримає якісний товар, громадяни – офіційне працевлаштування та соціальні гарантії, а бюджети - додатковий фінансовий ресурс.

     

                                                        За матеріалами Володимир-Волинської ОДПІ

    Порядок оподаткування спадщини змінено

    Фахівці Володимир-Волинької ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області повідомляють, що з 25.03.2017 набрав чинності Закон України від 23 лютого 2017 року № 1910-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування спадщини» (далі – Закон).

    Зокрема, Законом спрощено оформлення спадщини для найближчих родичів спадкодавця, які з 1 січня 2017 року мають право на спадкування, а саме: встановлено, що оподатковуються за нульовою ставкою податку на доходи фізичних осіб об’єкти спадщини, які успадковуються не тільки членами сім’ї спадкодавця першого ступеня споріднення, але й об’єкти спадщини, що успадковується членами сім’ї другого ступеня споріднення.

    Водночас, Законом встановлено, що у разі спадкування будь-яких об’єктів спадщини, які оподатковуються за нульовою ставкою, оціночна вартість таких об’єктів з метою оподаткування не визначається. Також не проводиться оцінка об’єктів, подарованих платнику податку, які оподатковуються податком на доходи фізичних осіб за нульовою ставкою.

    Разом з цим, доходи у вигляді дарунка, нараховані (виплачені, надані) платнику податку юридичною особою або фізичною особою - підприємцем, оподатковуються на загальних підставах, передбачених Податковим кодексом України для оподаткування додаткового блага, тобто за ставкою 18 відсотків.

    Нагадаємо, що з оновленим текстом Кодексу можна ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).

    Довідково: Закон опубліковано 24.03.2017 в газеті «Голос України» № 54.

                                                        За матеріалами Володимир-Волинської ОДПІ

    Іноземні доходи оподатковуються податком на доходи з фізичних осіб

                  Відповідно до п. 170.11 ст. 170 розд. IV Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (далі – ПКУ), у разі якщо джерело виплат будь-яких оподатковуваних доходів є іноземним, сума такого доходу включається до загального річного оподатковуваного доходу платника податку - отримувача, який зобов’язаний подати річну податкову декларацію, та оподатковується за ставкою, визначеною в п. 167.1 ст. 167 ПКУ.

    У разі якщо згідно з нормами міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, платник податку може зменшити суму річного податкового зобов’язання на суму податків, сплачених за кордоном, він визначає суму такого зменшення за зазначеними підставами у річній податковій декларації.

    У разі відсутності в платника податку підтверджуючих документів щодо суми отриманого ним доходу з іноземних джерел та суми сплаченого ним податку в іноземній юрисдикції, оформлених відповідно до ст. 13 ПКУ, такий платник зобов’язаний подати до контролюючого органу за своєю податковою адресою заяву про перенесення строку подання податкової декларації до 31 грудня року, наступного за звітним. У разі неподання в установлений строк податкової декларації платник податків несе відповідальність, встановлену ПКУ та іншими законами.

    Не зараховуються у зменшення суми річного податкового зобов’язання платника податку:

    а) податки на капітал (приріст капіталу), податки на майно;

    б) поштові податки;

    в) податки на реалізацію (продаж);

    г) інші непрямі податки незалежно від того, чи належать вони до категорії прибуткових податків або вважаються окремими податками згідно із законодавством іноземних держав.

    Сума податку з іноземного доходу платника податку - резидента, сплаченого за межами України, не може перевищувати суму податку, розраховану на базі загального річного оподатковуваного доходу такого платника податку відповідно до законодавства України.

    Довідково: Загальнодоступний інформаційно – довідковий ресурс (категорія 103.19).

    У Володимирі-Волинському посилюють роботу з контролю за обігом підакцизних товарів

      Володимир-Волинська ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області повідомляє, що за наявною інформацією на території громади міста триває масова незаконна торгівля алкогольними напоями та тютюновими виробами. Найбільш поширені точки масового продажу знаходяться за наступними адресами :         м. Володимир-Волинський, вул. 20-го липня 8А; вул. Устилузька, вул. Академіка Глушкова, вул. Драгоманова.

          Завдяки активній громадянській позиції жителів міста Володимир-Волинська ОДПІ отримує звернення громадян з проханням вжити заходи щодо припинення незаконної торгівлі підакцизними товарами.

         Однак, на сьогоднішній день Володимир-Волинська ОДПІ не має повноважень для оперативного і якісного втручання та блокування нелегальної торгівлі.

          Так,  з 01 січня 2017 року за районними податковими інспекціями закріплено функції по обліку платників податків, об’єктів оподаткування та надання сервісних послуг. Таким чином, ОДПІ наділена повноваженнями лише моніторингу об’єктів оподаткування на території громади та проведення масово-роз’яснювальної роботи.

     Разом з тим зазначаємо, що збут чи транспортування з метою збуту незаконно виготовлених алкогольних напоїв, тютюнових виробів або інших підакцизних товарів є кримінальним злочином та підпадає під дію статті 204 Кримінального кодексу України : «незаконне придбання з метою збуту або зберігання з цією метою».

    Пунктом 134 закону №1797-VIII від 21 грудня 2016 року  «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» виключено розділ XVIII² "Податкова міліція" з Податкового кодексу України, тобто на сьогоднішній день, правові підстави для діяльності податкової міліції юридично не врегульовані, про що свідчить численна судова практика, якою слідчим податкової міліції відмовляють у проведенні слідчих та оперативних дій.

    Таким чином, єдиним органом, який наділений повноваженнями ефективного та своєчасного реагування на незаконну торгівлю підакцизними товарами є Національна поліція включно з її територіальними органами.

    Враховуючи масовість нелегальної реалізації підакцизних товарів як явища, та з метою оперативного реагування на незаконну торгівлю, просимо громадян напряму звертатись до ГУ Національної поліції у Волинській області.

    Додатково повідомляємо, що Ваші звернення, адресовані Володимир-Волинській ОДПІ,  будуть переадресовані до ГУ Національної поліції у Волинській області та в інформаційному порядку до ГУ ДФС у Волинській області, що безпосередньо вплине на своєчасність реагування.

    Шановна громадо м. Володимира-Волинського, якщо Ви володієте інформацією про реалізацію та  зберігання фальсифікованих алкогольних напоїв і тютюнових виробів, реалізацію таких товарів особам, які не досягли 18 років, чи торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами без наявності ліцензій, просимо Вас звертатись з заявами про злочин до ГУ Національної поліції у Волинській області або його територіальних відділень.

    На території обслуговування Володимир-Волинської ОДПІ до бюджетів сплачено 91,2 мільйона гривень

        У січні 2017 року платники податків на території обслуговування  Володимир-Волинської ОДПІ спрямували 91,2 мільйона гривень податків і зборів до бюджетів всіх рівнів.

    До загального фонду держбюджету спрямовано 48,6 мільйона гривень, що на 20,7 мільйона гривень більше в порівнянні із січнем 2016 року. Про це повідомляє в.о. начальника Володимир-Волинської ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області Наталія Фєдіна.

    Зокрема, у січні 2017 року до держбюджету сплачено 27,5 мільйона гривень ПДВ, 8,1 мільйона гривень податку на доходи фізичних осіб, 2,3 мільйона гривень військового збору,  9,4 мільйона гривень рентної плати, у тому числі за користування надрами для видобутку газу – 9,3 мільйона гривень.

    Місцеві громади на території  обслуговування  Володимир-Волинської ОДПІ отримали 41,8 мільйона гривень, це на 16,1 мільйона гривень більше фактичних надходжень січня 2016 року.

    Найвагомішим за обсягом надходжень є податок на доходи фізичних осіб. Протягом січня 2017 року до місцевих бюджетів спрямовано 24,2 мільйона гривень цього податку.            

    Суми, зазначені в рядках 22.1 і 23.1 р. VI Податкової декларації про майновий стан і доходи, необхідно сплатити не пізніше 17 лютого 2017 року

    Суми податку на доходи та військового збору, зазначені в Декларації, підприємці сплачують самостійно впродовж 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання Декларації (п. 57.1 Податкового кодексу України).

    Строк сплати узгоджених податкових зобов’язань по Декларації не переносять, якщо останній його день припадає на вихідний (неробочий) або святковий день. Тому зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб і військового збору, нараховані в рядках 22.1 і 23.1 р.VI Декларації за 2016 рік, підприємцю слід сплатити не пізніше 17 лютого 2017 року (останній день строку сплати – 19 лютого, у 2017 році припадає на неділю).

                                                                                                                                   

                                                                  За матеріалами Володимир-Волинської ОДПІ

    Акцизна накладна складається платником податку в день реалізації пального при кожній повній або частковій операції

    Акцизна накладна складається платником податку в день реалізації пального при кожній повній або частковій операції з реалізації пального (пункт 231.3 статті 231 Податкового кодексу України (далі - Кодекс). Реєстрація акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних здійснюється не пізніше п’ятнадцяти календарних днів, наступних за датою їх складання (пункт 231.3 статті 231 Кодексу).

    Формою акцизної накладної та Порядком заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2016 № 218, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.03.2016 за № 405/28535 (далі - Порядок №218), визначено особливості складання акцизної накладної при використанні пального для власного споживання.

    Зокрема, у верхній лівій частині акцизної накладної, яка не надається отримувачу пального, зазначається тип причини 3 (пальне відвантажено з метою власного споживання (пункт 4 Розділу II Порядку № 218).

    В акцизній накладній, надання якої отримувачу пального не передбачено (у т.ч. при відвантаженні пального з метою власного споживання), у рядку «Особа - отримувач пального» зазначається «Неплатник», а до рядка «юридична особа - код за ЄДРПОУ отримувача пального; для фізичної особи - прізвище, ім’я, по батькові та реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта» вноситься умовний код.

    Отже, якщо суб’єкт господарювання зареєструвався як платник акцизного податку з реалізації пального, такий суб’єкт у терміни, визначені Кодексом, зобов’язаний складати акцизні накладні на обсяги пального, використаного для власних потреб, та реєструвати їх у Єдиному реєстрі акцизних накладних.

    Штрафні санкції за порушення платником акцизного податку з реалізації пального порядку реєстрації акцизних накладних та розрахунків коригування до таких акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних застосовуються відповідно до статті 1202 Кодексу.

    Реєстрація акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних автоматично зменшує в Системі електронного адміністрування реалізації пального обсяг пального, на яке платник має право зареєструвати акцизні накладні та/або розрахунки коригування. Зміна цього показника здійснюється протягом операційного дня, що настає за днем отримання документів, на підставі яких цей показник перераховується, зокрема реєстрації акцизної накладної (пункт 30 Розділу IV Порядку електронного адміністрування реалізації пального, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року № 113 (далі - Порядок № 113).

    Пунктом 13 Розділу II Порядку № 113 передбачено виключення платника податку з Реєстру платників акцизного податку з реалізації пального, яке здійснюється, зокрема, шляхом подання відповідною особою реєстраційної заяви про анулювання реєстрації у разі припинення діяльності з реалізації пального.

    Довідково: лист ДФСУ від 02.02.2017 № 2324/7/99-99-12-03-03-17 «Про надання інформації».

                          

                                                       За матеріалами Володимир-Волинської ОДПІ

    Готівкові кошти – виручка повинні щоденно оприбутковуватися на підставі фіскальних звітних чеків РРО

              Відповідно до п. 2.6 Положенням про ведення касових операцій у національній валюті в Україні (затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 637) уся готівка, що надходить до кас, має своєчасно (у день одержання готівкових коштів) та у повній сумі оприбутковуватися.
              У разі проведення готівкових розрахунків із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) або використанням розрахункової книжки (далі – РК) оприбуткуванням готівки є здійснення обліку зазначених готівкових коштів у повній сумі їх фактичних надходжень у книзі обліку розрахункових операцій (далі – КОРО) на підставі фіскальних звітних чеків РРО (даних РК).
    Тобто, щоденно суб’єкт господарювання повинен оприбутковувати у КОРО виручку на підставі фіскальних звітних чеків РРО (Z-звітів).

    За несвоєчасне (через день і більше) оприбуткування передбачена штрафна санкція у п’ятикратному розмірі неоприбуткованої та/або несвоєчасно оприбуткованої суми коштів, відповідно до ст. 1 Указу Президента України від 12.06.1995 № 436/95 «Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки».

                                                         За матеріалами Володимир-Волинської ОДПІ

    Кожен волинянин - платник податків може отримати відомості про доходи і сплачені податки через Електронний кабінет платника

    Інформацію про отримані доходи та сплачені податки кожна фізична особа може отримати через Електронний кабінет платника.

    «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді» - сучасний та доступний  сервіс від ДФС, що стане в нагоді як декларантам - держслужбовцям, так і громадянам, котрі зобов’язані подати річну податкову декларацію.

    Щоб отримати відомості про суми виплачених доходів в Електронному кабінеті платника фізична особа з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) повинна створити і направити відповідний запит в розділі  «Подання заяв, запитів для отримання інформації».

    Варто врахувати, що запит для отримання відомостей про доходи формується виключно фізичними особами – платниками податків для отримання інформації про себе. 

    Звертаємо увагу, що відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді надаються за останні три роки (поквартально), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 60 днів після його закінчення. 

    Отож, якщо Ви маєте бажання отримати інформацію про доходи в електронному форматі, скористайтеся можливостями  Електронного кабінету платника. Посилені сертифікати на ключі електронного цифрового підпису для роботи в Електронному кабінеті платника можна безкоштовно отримати  в підрозділах Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (м. Луцьк, Київський майдан,4 та  м. Ковель, вул.. Чубинського,1).

    Суми, зазначені в рядках 22.1 і 23.1 р. VI  Податкової декларації  про майновий стан і доходи, необхідно сплатити не пізніше 17 лютого 2017 року

    Суми податку на доходи та військового збору , зазначені в Декларації, підприємці сплачують самостійно впродовж 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання Декларації (п. 57.1 Податкового кодексу України).

    Строк сплати узгоджених податкових зобов’язань по Декларації не переносять, якщо останній його день припадає на вихідний (неробочий) або святковий день. Тому зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб і військового збору, нараховані в рядках 22.1 і 23.1 р.VI Декларації за 2016 рік, підприємцю слід сплатити не пізніше 17 лютого 2017 року (останній день строку сплати – 19 лютого, у 2017 році припадає на неділю).

    Відділ організації роботи ГУ ДФС у Волинській області

                          

     

     

    Волинська митниця ДФС гарантує сумлінному бізнесу підтримку та сприяння

     

    Волинська митниця ДФС, прагнучи до ефективного діалогу з сумлінними суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності, гарантує підтримку та сприяння соціально відповідальному бізнесу.

    Про це в ході робочої зустрічі з директором СП «Модерн-Експо» Петра Пилипюка запевнив начальник Волинської митниці ДФС Віктор Кривіцький.

    Під час знайомства з виробничим процесом та зразками продукції одного з провідних експортерів Волині, керівник волинських митників відзначив інноваційну спрямованість підприємства, високий рівень технологічного процесу та, відповідно, по-європейськи відповідальний підхід до стандартів оплати праці, виконання зобов’язань підприємства перед державою та найманими працівниками.

     «В Україні є чимало виробництв, діяльність яких відповідає найвищим стандартам якості. Приємно, що на Волині маємо можливість познайомитися з представниками менеджменту та діяльністю одного з таких лідерів –експортерів. Зі свого боку Волинська митниця ДФС працює над тим, щоб впроваджувати в процес обслуговування суб’єктів ЗЕД сучасні електронні сервіси, які прискорять процес проходження митних формальностей», - підкреслив начальник Волинської митниці ДФС Віктор Кривіцький.

    До речі, саме на території СП «Модерн-Експо» розташований пункт прибуття митного поста «Луцьк», на якому щомісяця процес митного оформлення здійснюють близько трьохсот суб’єктів ЗЕД.

    Керівник Волинської митниці ДФС проінспектував роботу митного поста «Луцьк» та  обговорив з працівниками можливі варіанти покращення обслуговування суб’єктів ЗЕД .

    Відділ організації роботи ГУ ДФС у Волинській області

    До уваги платників! Нові рахунки для здійснення операцій з 30.01.2017р.

    Володимир-Волинська ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області повідомляє, що відповідно Бюджетного кодексу України, Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік»,  наказу Міністерства фінансів України від 14.01.2011 №11 «Про бюджетну класифікацію» а також наказів Державної казначейської служби України від 05.01.2017 р. №5 та 18.01.2017 № 18 «Про внесення змін до Довідника відповідності символу звітності коду класифікації доходів бюджету»  Головним управлінням Державної казначейської служби України у Волинській області надано перелік реквізитів рахунків для зарахування надходжень до державного та місцевих бюджетів.

    11020202

    Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності(об'єднаної територіальної громади, району у місті, міста районного значення, села, селища чи їх об'єднань)

    11021900

    Надходження від погашення податкового боргу, в тому числі реструктуризованого або розстроченого (відстроченого), з податку на прибуток підприємств (з урахуванням штрафних санкцій, пені та процентів, нарахованих на суму цього розстроченого (відстроченого) боргу), що склався станом на 1 січня 2017 року, який сплачується підприємствами електроенергетичної, нафтогазової, вугільної галузей, підприємствами, що надають послуги з виробництва, транспортування та постачання теплової енергії, підприємствами централізованого водопостачання та водовідведення

    13031000

    Рентна плата за користування надрами для видобування бурштину

    14020800

    Транспортні засоби (крім мотоциклів і велосипедів) 

    14021900

    Пальне

    14030800

    Митні платежі -Транспортні засоби (крім мотоциклів і велосипедів) 

    14031900

    Митні платежі - Пальне

    14060600

    Надходження від погашення податкового боргу, в тому числі реструктуризованого або розстроченого (відстроченого), з податку на додану вартість (з урахуванням штрафних санкцій, пені та процентів, нарахованих на суму цього розстроченого (відстроченого) боргу), що сплачуються підприємствами електроенергетичної, нафтогазової, вугільної галузей, підприємствами, що надають послуги з виробництва, транспортування та постачання теплової енергії, підприємствами централізованого водопостачання та водовідведення

    15010500

    Мито на нафтопродукти, транспортні засоби та шини до них, що ввозяться суб'єктами підприємницької діяльності та громадянами 

    18050500

    Єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників,  у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків

    21010302

    Частина чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об'єднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету (комунальної власності об'єднаної територіальної громади, району у місті, міста районного значення, села, селища чи їх об'єднань)

    21010600

    Надходження від погашення податкового боргу, в тому числі реструктуризованого або розстроченого (відстроченого), зі сплати частини чистого прибутку (доходу) державних унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучається до державного бюджету відповідно до закону (з урахуванням штрафних санкцій, пені та процентів, нарахованих на суму цього розстроченого (відстроченого) боргу), що склався станом на 1 січня 2017 року, який сплачується підприємствами електроенергетичної, нафтогазової, вугільної галузей, підприємствами, що надають послуги з виробництва, транспортування та постачання теплової енергії, підприємствами централізованого водопостачання та водовідведення

    22012500

    Плата за надання інших адміністративних послуг

    22080402

    Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності (об'єднаної територіальної громади, району у місті, міста районного значення, села, селища чи їх об'єднань)

    22160100

    Плата за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні 

    24061500

    Надходження до Державного спеціалізованого фонду фінансування загальнодержавних витрат на авіаційну діяльність та участь України у міжнародних авіаційних організаціях

    Реквізити рахунків для обліку доходів державного та місцевих бюджетів, відкритих в Головному управлінні Державної казначейської служби України у Волинській області відповідно до наказу  Державної казначейської служби  від 05.01.2017 №5 "Про внесення  змін до Довідника відповідності  символу звітності коду класифікації доходів бюджету"

    Реквізити рахунків для обліку доходів державного та місцевих бюджетів, відкритих в Головному управлінні Державної казначейської служби України у Волинській області відповідно до наказу  Державної казначейської служби  від 18.01.2017 №18 "Про внесення  зміндо Довідника відповідності  символу звітності коду класифікації доходів бюджету"

    УВАГА!!! Датою початку здійснення операцій за вищезгаданими рахунками визначено 30.01.2017.

     

    Переглядів 5019 Останнє редагування Середа, 29 листопада 2017 11:39
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Володимир-Волинська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Володимир-Волинській райдержадміністрації.
    Адреса: 44700, м.Володимир-Волинський, вул. Небесної Сотні, 3, т.24467, E-mail: post@vvadm.gov.ua
    © 2014 vvadm.gov.ua